حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
20 آوریل 2023 - 1:53
شناسه : 9972
تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت واحدهای متخلف شن و ماسه و جریمه نقدی ۶۰ میلیارد ریالی و برخورد با متخلفین تا رعایت ضوابط و مقررات قیمت گذاری خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت واحدهای متخلف شن و ماسه و جریمه نقدی ۶۰ میلیارد ریالی و برخورد با متخلفین تا رعایت ضوابط و مقررات قیمت گذاری خبر داد.

 

به گزارش بلادشاپور به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد: سید حمزه لقمانی اظهار داشت: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر افزایش کاذب قیمت شن و ماسه در ایام آغاز سال جدید، بازرسی و برخورد با متخلفین احتمالی در دستور کار تعزیرات استان قرار گرفت که با اعزام بازرسان و ضابطین در معیت روسای شعب تعزیرات حکومتی از این واحدهای تولیدی بازرسی و پرونده های متشکله را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال نمودند.

وی افزود: شعب مرجوع الیه در شهرستان های بویراحمد و به ویژه شهرستان دنا، پس از احراز تخلف و اتمام فرایند دادرسی، واحدهای متخلف را مجموعا به پرداخت ۶۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمودند.

مدیرکل تعزیرات در این رابطه بیان داشت: تا تعیین نرخ طبق ضوابط و مقررات مربوطه، برخورد قاطع و قانونمند با افراد متمرد و کسانی که قصد سوداگری از این طریق را دارند، صورت خواهد پذیرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.