حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1559 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
دستگیری ارازل و اوباش در شهرستان چرام
09 می 2024 - 23:26
شناسه : 13771
فرمانده انتظامی شهرستان چرام خبر داد؛ فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث ایجاد رعب، وحشت و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بود خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث ایجاد رعب، وحشت و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بود، خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، سرهنگ”حجت‌الله خلیلی”در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر ایجاد رعب و وحشت توسط یک نفر از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در سطح شهرستان چرام،همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) و تقاضای شهروندان برخورد با برهم زدن مخلین نظم و امنیت موضوع بصورت ویژه با هماهنگی مرجع قضائی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری شهید دستغیب این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی اظهارکرد: مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و کمتر از ۷۲ ساعت بنا به اهمیت موضوع و باتلاش شبانه روزی را طی یک اقدامات پلیسی متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت روزانه روانه زندان شد.

 

 

 

به گزارش بلادشاپور، خلیلی بیان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به‌صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.