حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1558 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
عیادت امام جمعه چرام از پدر شهید والامقام رمضان نعمتی
07 می 2024 - 11:41
شناسه : 13756
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار، امام جمعه چرام از پدر شهید والامقام رمضان نعمتی عیادت کرد. 
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار، امام جمعه چرام از پدر شهید والامقام رمضان نعمتی عیادت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام،حجت الاسلام فرهمند امام جمعه موقت و علی اکبر نعمتی رئیس ستاد نماز جمعه از پدر شهید نعمتی عیادت کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین افشار در آستانه کنگره ملی شهداء استان و اجلاسیه شهداء شهرستان چرام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: تکریم والدین معظم شهدا و دیدار با این عزیزان، باعث قوت قلب مؤمنین می‌شود.

 

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهید رمضان نعمتی و دیگر شهدای دفاع مقدس در راه استقلال، آزادی و عزت این میهن اسلامی، «خدمت بی‌منت» به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را «بسیار ارزشمند» خواند و تأکید کرد: همه مردم و جوانان ضمن تکریم این خانواده‌های فداکار و مؤمن، قدر مجاهدت‌های شهیدان و جانبازان را بیشتر بدانند.

 

 

گفتنی است شهید رمضان نعمتی ششم آذر ۱۳۴۷ ، در شهر دهدشت از توابع شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد. دانش آموز دوم متوسطه در رشته اقتصاد بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و یکم دی ۱۳۶۵ ، در فاو عراق بر اثر اصابت گلوله به سینه، شهید شد. مدفن او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.