حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
24 فوریه 2023 - 13:07
شناسه : 9205
خطیب جمعه چرام؛ حجت الاسلام افشار گفت: آخرین حربه ی دشمن جنگ و فشاراقتصادی است.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه چرام گفت: گرانی و تورم آزار دهنده است، وضعیت موجود ،فشارهای اقتصادی سنگینی را بر مردم تحمیل کرده است.در کنار همه ی تحلیل ها و اطلاعاتی که داریم ،به این تحلیل نیز توجه داشته باشیم.

 

 

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی با عوامل و سرویس های جاسوسی ،چندین ماه اغتشاشات را توسط برخی از نوجوانان و جوانان رقم زدند اما توفیقی نداشتند.عدم همراهی مردم با نقشه ترکیبی دشمن و اعتماد به حاکمیت اسلامی ،دشمنان را عصبانی کرده است.و به دنبال فشارهای اقتصادی برای برنامه ای دیگر هستند.

 

 

خطیب جمعه چرام بیان نمود: اغتشاشات تموم شد و ظاهرا اوضاع آروم شد. همه به زندگی معمولمون برگشتیم و فکر کردیم دیگه کار تموم شد، جنگ با دشمن تموم شد به همین راحتی. ولی یادمون رفت که امیرالمؤمنین فرمود:اگر تو سنگر جلوی دشمن خوابت برد، دلیل نمیشه دشمن هم خوابش برده باشه شواهد و حقایق میدانی نشان از بروز از یک عملیات بزرگ معیشت‌پایه مبتنی بر جنگ ادراکی و شناختی مواجه هستیم.

 

 

افشار اظهار داشت: عملیات کنونی دشمن بیشتر شبیه یک کودتای اقتصادی است که با آتش تهیه عوامل داخلی و آتشباری و حملات خارجی در حال انجام است.آنگاه که، دشمنان انقلاب اسلامی و مردم انقلابی در شعله‌ورسازی و همگانی‌سازی اغتشاشات در پاییز ۱۴۰۱ با یک جنگ جهانی رسانه‌ای وارد عمل شدند با بی‌اعتنایی اکثریت قاطع مردم در وهله اول و حضور فعال مردم بصیر ایران در صحنه‌های مختلف خصوصا راهپیمایی‌ها و تشییع جنازه‌ها و تجمعات مختلف مواجه شدند، رویاهای خود را در تغییر محاسبات و رفتار‌های ایرانیان آشفته دیدند، اکنون مدتی است تصمیم گرفته‌اند تا جنگ ادراکی سیاسی و فرهنگی و اجتماعی را، وارد فاز اقتصادی و معیشتی کنند و اغتشاش ادراکی را به حوزه اقتصادی و معیشتی انتقال دهند.

 

وی افزود: در شرایط کنونی وزن عوامل خارجی و جنگ اقتصادی دشمنان بیش از پیش شدت یافته و تأثیر‌گذار است. طبیعی است ضعفها و کاستی داخلی در تشدید این التهابات افزوده است.

 

افشار گفت: فقط دولت رو عامل این اتفاقات نبینید. به‌امید خدا این اقدامات اقتصادی دشمن هم مثل همون اقدامات امنیتی باموفقیت پشت سر گذاشته میشه واوضاع به روال قبل برمیگرده و ان شاء الله بهتر از قبل میشه. فقط زمان نیاز دارد.

 

خطیب جمعه چرام اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی دربرخی از عملیات ها مثل کربلای چهار شکست خوردیم اما در کربلای پنج با فاصله ی کمی از کربلای چهار موفق و پیروز شدیم.

 

 

افشار در پایان بیان نمود: اخرین حربه ی دشمن فشار اقتصادی است در جهاد وجنگ اقتصادی با دشمنان به لطف خدا پیروز خواهیم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.