حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
20 فوریه 2023 - 11:55
شناسه : 9172
هشدار تعزیرات حکومتی استان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از هشدار جدی به متخلفان و واحدهای صنفی و سوء استفاده کنندگان، گران‌فروشان و افزایش ۱۰ برابری جریمه ها خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از هشدار جدی به متخلفان و واحدهای صنفی و سوء استفاده کنندگان، گران‌فروشان و افزایش ۱۰ برابری جریمه ها خبر داد.

 

به گزارش بلادشاپور: سید حمزه لقمانی اظهار داشت؛ با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم براي خريد، از سوء استفاده کنندگان، گران‌فروشان و احتکار کنندگان نخواهیم گذشت و بدون اغماض با این واحدها برخورد می شود که حتما بازدارنده و از اقدام خود پشیمان شوند.

وی افزود: با اختیار حاصله از سران قوا به سازمان تعزیرات حکومتی و افزایش ۱۰ برابری جریمه ها و پلمپ واحدهای صنفی و نصب بنر به عنوان متخلف صنفی که بازدارندگی لازم را داشته باشد اعمال خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات گفت: در سریعترین زمان ممکن به شکایات مردم و پرونده های حاصله رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزارو ۳۰۰ فقره پرونده تخلفات اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، وارد تعزیرات و رسیدگی؛

۱/۱۲۸/۴۹۴/۱۴۵/۱۴۰ مبلغ ریالی صادره در رأی

۱ هزارو ۱۲۸ میلیاردو ۴۹۴ میلیون ۱۴۵ هزارو ۱۴۰ ریال در رأی محکوم شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.