حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1547 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در واحد مقاومت بسیج معرفت و ام کلثوم شهرستان چرام
22 سپتامبر 2020 - 23:31
شناسه : 781

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور از چرام،این نمایشگاه که با حضور شورای اداری شهرستان چرام در واحد مقاومت بسیج معرفت و ام کلثوم افتتاح گردید و آماده بازدید حضوری مردم با رعایت دستور‌های بهداشتی از این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس وجود دارد. سرهنگ پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور از چرام،این نمایشگاه که با حضور شورای اداری شهرستان چرام در واحد مقاومت بسیج معرفت و ام کلثوم افتتاح گردید و آماده بازدید حضوری مردم با رعایت دستور‌های بهداشتی از این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس وجود دارد.

سرهنگ پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این رابطه گفت؛ ایران اسلامی همزمان با ۴۰ سالگی دفاع مقدس در قله افتخار قرار دارد و برگزاری نمایشگاه­ یکی از روش­ های انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس است. نمایشگاه جولانگاه هنر است و باید به نحو احسن از آن برای انتقال ارزش ­ها بهره برد. آمیختگی هرچه بیشتر نمایشگاه با ذوق و هنر به بالارفتن کیفیت و بازدهی نمایشگاه کمک می ­کند. گاهی اوقات امکانات بسیار ساده با هنر همراه شده و حرف ­های بزرگ را به خوبی انتقال می ­دهد.

ایشان هدف از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس انتقال فرهنگ ناب مقاومت به جوانان و یادآوری رشادت ها و دلاوری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مي باشد.

این هفته همانند نگین درخشانی در آسمان ایران اسلامی می درخشد. انتقال میراث گرانبهای حماسه های دفاع مقدس به نسل جوان و مقابله با دشمنان ايران اسلامي از دیگر اهداف این نمایشگاه می باشد.

سرهنگ پوربهشت در پایان از همکاری بسیار خوب واحد مقاومت بسیج معرفت و ام کلثوم با حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان چرام و همه عوامل اجرایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.