حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
در آغاز هفته معلم؛ از اولین معلمین منطقه دشمن زیاری تجلیل شد
02 می 2024 - 21:08
شناسه : 13724
در آغاز هفته معلم؛ از اولین معلمین منطقه دشمن زیاری تجلیل شد این آیین با اجرای برنامه های متنوع هنری، شعر خوانی، موسیقی محلی نیز همراه بود از آقایان محمدخان جهانبخش، ولی خان درخشان، محمدعلی نوروزی و فتحعلی اسلامی پرور که همگی از شاگردان بهمن بیگی بودند، تجلیل شد.
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور
پ
پ

پایگاه خبری بلادشاپور *

در آغاز هفته معلم؛
از اولین معلمین منطقه دشمن زیاری تجلیل شد

به گزارش بلادشاپور، در این آیین باشکوه که با قرائت قرآن در دبیرستان دخترانه نگین قلعه دختر آغازشد، از نخستین معلمان ایل دشمن زیاری تجلیل شد.

در این آیین که با اجرای برنامه های متنوع هنری، شعر خوانی، موسیقی محلی نیز همراه بود از آقایان محمدخان جهانبخش، ولی خان درخشان، محمدعلی نوروزی و فتحعلی اسلامی پرور که همگی از شاگردان بهمن بیگی بودند، تجلیل شد.
این نشست به همت کانون فرهنگیان دشمن زیاری برگزار شد. به گزارش بلاد شاپور، فرزاد آذریان، مهیار جمالی، احمد مرتضوی، حداد روزپیکر، علی دهگانی و امید آرین مهر اعضای ستاد مرکزی کانون فرهنگیان دشمن زیاری را تشکیل می دهند که پیش از این برنامه نیز آیین تکریم بازنشستگان، پاک سازی سواحل رود مارون، اردوهای جهادی و تشکیل صندوق فرهنگیان این منطقه و اعطای وام به بیش از۳۰ نفر از فرهنگیان دشمن زیاری را در کارنامه دارند.
پایان بخش این دورهمی صمیمانه، حضور در جوار آرامگاه زنده یاد پیمان خرم از فرهنگیان جوان و فقید منطقه دشمن زیاری و قرائت فاتحه بود. مرحوم مهندس پیمان خرم، ذاکر اهل بیت و هنرآموز رشته برق بود که پس تحمل یه دوره بیماری در ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ به دیار ابدی پیوست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.