حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت هفته دفاع مقدس
21 سپتامبر 2020 - 14:42
شناسه : 693

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،نادرمنتظریان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:   «بسم ربّ الشهداء و الصدیقین» خورشید شهریور واپسین لحظات خود را سپری می کرد و می رفت تا دستانش را […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،نادرمنتظریان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

 

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین»

خورشید شهریور واپسین لحظات خود را سپری می کرد و می رفت تا دستانش را آرام آرام در دستان پر مهر پاییز قرار دهد. زندگی در شهرهای آبادان و خرمشهر همچون جریان زنده رودی که به دریا می ریزد در جریان بود. از ماه ها قبل شیطنت های رژیم بعث عراق بر زبان ها می چرخید اما هیچ کس فکرش را نمی کرد که آخرین روز شهریور ۱۳۵۹ آغازگر یکی از فرسایشی ترین جنگ های تاریخ معاصر باشد.

نهال نوپای انقلاب اسلامی در حال تبدیل به درختی تنومند بود که در گرماگرم و خرماپزان آخرین روز تابستان، دشمن بعث عراقی از سه جبهه هوا، زمین و دریا و با رویای فتح تهران به کشورمان حمله کرد. جنگی که تمام قدرت های جهانی از آن حمایت می کردند و در خیال باطل شان یک هفته ای آن را تمام شده می پنداشتند، هشت سال به طول انجامید، صدها هزار رزمنده و ایثارگر ایرانی در جنگ شرکت داشتند که هزاران نفر از آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و دهها هزار نفر نیز جانباز و اسیر شدند اما وجبی از خاک کشورمان را در دست دشمن رها نکردند.

مگر از یادها می رود آن همه سختی ها، جان فشانی ها، ایثارها، شهادت طلبی ها و خسارت های فراوان مالی!

مگر از یادها می روند آن رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا و جاویدالاثرهای آن سال های حماسه و ایثار و سروهای راست قامت و اسوه های ایثار و صبر و پایمردی که همانا غفلت از آنها پشت پا زدن به ارزش های دینی و ملی می باشد.

از این روست که این هفته را به نام زیبای «هفته دفاع مقدس» نام نهاده اند تا فرصتی باشد که همه ما از هر قوم و قبیله و دین و مذهب و هر کجای این سرزمین پهناور که هستیم مدیون و وامدار خون سرخ شهدا، تحمل شدائد جانبازان، صبر و مقاومت آزادگان، حماسه آفرینی رزمندگان و بزرگواری خانواده های آنان هستیم.

مردم سلحشور و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد در طول هشت سال جنگ تحمیلی با پیروی از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، دفاع از تمامیت ارضی کشور را وظیفه خطیر خود دانسته و با تقدیم قریب ۱۸۸۰ شهید والامقام و بیش از ۱۰ هزار جانباز و قریب ۳۱۰ آزاده به نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در تاریخ دفاع مقدس ایفا نموده اند و نسبت به جمعیت، بیشترین حضور در جبهه را، در کارنامه دارند.

در پایان با سلام و درود به روان پاک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که برای اعتلای میهن اسلامی از جان خود گذشتند، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و فرا رسیدن سی و یکم شهریور ماه و «هفته دفاع مقدس» و چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به عموم مردم و به خصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای تمام مردم شریف و نجیب ایران اسلامی و بویژه مردم مومن و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد عزت و سرافرازی توام با آرامش مسئلت می نمایم. به امید روزی که پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن به اهتزاز درآید. 

« نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب».

نادر منتظریان

فعال سیاسی و اجتماعی

۳۱/شهریورماه/۱۳۹۹

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت هفته دفاع مقدس”
  1. سلام و درود خدا بر شهیدان گرانقدر و سلام خدا بر خانواده صبور آنها…سلام خدا بر مجاهدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.