حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
با حضور جمعی از مسوولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دفتر مهندسی و نظارت این شرکت منصوب شد.
05 سپتامبر 2022 - 11:03
شناسه : 5986
با حضور جمعی از مسوولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دفتر مهندسی و نظارت این شرکت منصوب شد.
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : روابط عمومی شرکت برق استان،
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور*

با حضور جمعی از مسوولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

سرپرست دفتر مهندسی و نظارت شرکت برق منصوب شد + جزئیات و تصویر

با حضور جمعی از مسوولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دفتر مهندسی و نظارت این شرکت منصوب شد.

به گزارش بلادشاپور معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین انتصاب سرپرست دفتر مهندسی و نظارت این شرکت بر تکریم مراجعه کنندگان تاکید و اظهارداشت: پروژه های مُتعددی هم اکنون در حوزه برقرسانی این استان در دست اجرا است.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه ها بطور حتم شاهد تامین برق پایدارتر و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر اجرای پروژه های این شرکت باید نظارت های ویژه فنی و مهندسی صورت بگیرد تا در آینده شاهد برخی مشکلات در حوزه تامین برق نباشیم، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان آمادگی همکاری کامل با تمامی پیمانکاران و بخش خصوصی در اجرای پروژه های برق رسانی را دارد.

بزرگواری افزود: حدود 10 هزار کیلومتر شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود شش هزار کیلومتر آن را شبکه های فشار متوسط و مابقی را شبکه های فشار ضعیف تشکیل می دهند.

وی از اجرای پروژه های برق رسانی با فناوری های نوین نظیر کابل های خودنگهدار در این استان هم خبرداد و یادآورشد: تمامی پروژه های برق رسانی هم اکنون با بهره گیری از این فناوری ها، اجرایی و به بهره برداری می رسند.

سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تقدیر از تلاش های مدیران سابق و اسبق این شرکت در حوزه های مختلف، اظهارداشت: همه ما باید تلاش دوچندانی کنیم تا سرعت خدمات رسانی به مُشترکین دوچندان تر شود.

“هوشنگ بهرامی ” گفت: این شرکت یک شرکت خدمات رسان بوده و برق هم به یک نیاز لحظه ای تبدیل شده که تامین پایدار این نیاز لحظه ای، نیازمند تلاش فراوان تمامی پرسنل و صنعت گران بی ادعای برق در استان است.

وی با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی تمام تلاش مان بالا بردن سطح رضایتمندی همکاران و مراجعه کنندگان است، خاطرنشان کرد: معاونت منابع انسانی شرکت بدون شک برای بهبود رفاه و معیشت پرسنل کوتاهی نمی کند و البته در این مسیر نیازمند همراهی و تعامل همه همکاران هستیم.

بهرامی با اشاره به برخی تغییرات مدیریتی در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، این تغییرات را طبیعی خواند و یادآورشد: بطور حتم تغییرات مدیریتی در آینده شرکت نیز وجود دارد و این تغییرات باهدف بهبود سطح کیفی و کمی خدمات به مردم صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، در پایان این آئین، مِهدی بَحرانی متولد هفتم فروردین ماه 1351 شهرستان کازرون استان فارس، کارشناس برق و سابقه حدود 27 ساله بعنوان سرپرست دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

سرپرست کنترل پروژه بویراحمد، مدیر کنترل پروژه ، مدیر تدارکات و قراردادها و رئیسی مهندسی شهرستان دنا از مهمترین مسوولیت های بحرانی در سابقه خدمتی خود بوده است.

یوسف پرویزی پیش از این در این مسوولیت حضور داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.