حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
به بهانه سفر دکتر قالیباف به استان کهگیلویه و بویراحمد /دست نوشته دکتر محمد باقر قالیباف در دیدار با کودک سرفاریابی در پیج اینستاگرامی / عرفان همچنان منتظر می باشد
05 جولای 2022 - 11:59
شناسه : 5144

دست نوشته دکتر محمد باقر قالیباف در دیدار با کودک سرفاریابی در پیج اینستاگرامی / عرفان همچنان منتظر می باشد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپوراز چرام * شیرین و فراموش نشدنی ترین دیدار وی در روستای عزیزی سرفاریاب به بغل گرفتن عرفان عزیز بود . عرفان ریحان نژاد با اون دل پاک و چشمهای منتظرخویش هنوز […]

ارسال توسط :
پ
پ

دست نوشته دکتر محمد باقر قالیباف در دیدار با کودک سرفاریابی در پیج اینستاگرامی / عرفان همچنان منتظر می باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپوراز چرام * شیرین و فراموش نشدنی ترین دیدار وی در روستای عزیزی سرفاریاب به بغل گرفتن عرفان عزیز بود .
عرفان ریحان نژاد با اون دل پاک و چشمهای منتظرخویش هنوز منتظر وعده های شیرین رئیس مجلس شورای اسلامی کشورم می باشد .
و زیباترین نکته این دیدار برمی گردد به دست نوشته خود جناب دکتر قالیباف در دیدار با این کودک در پیج اینستاگرامی خویش:
چشمهایش می‌خندید. در مدرسه در حال تعمیر روستای «عزیزی»، عرفان دفترش را آورده بود که معلم ببیند و به قول قدیمی‌ها، مشق‌هایش را خط بزند. معلم گفت دفترت را بده فلانی ببیند.
بوسیدمش و در گوشه دفتر برایش نوشتم:
«به امید روزی که عرفان عزیز از جوانان خدوم ایران سربلند و رهرو انقلاب اسلامی باشد.» فردا از آن توست عرفان جان. چشم و دلت همیشه روشن.
پ.ن: روستای عزیزی از توابع شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
و اما جناب دکتر قالیباف : ضمن آرزوی توفیق و سرافرازی برای شما به استحضار رسانده شود که عرفان ریحان نژاد همان دیدار دوستانه و خیرخواهانه شما را بهانه کرده و از دوستداران شماست و چه روزها و شب هایی را که به انتظار دیدار دوباره حضرتعالی نشسته و بزرگان و خانواده وی را چشم انتظار دیداری دوباره گذاشته اند و ایشان همچنان منتظر .. عرفان قصه ما عکستون را قاب کرده اند و در خانه نگه داشته اند و چه بسیار شبهایی که به انتظار دیدار دوباره حضرتعالی خواب رفته اند.
چه بسیار جالب و زیبا بود که شما مسئولین جوابگوی گوشه ای از این همه مهر و محبت همنوعان باشید .

عرفان قصه ما هنوز منتظر شما و دستهای نوازشگرتون می باشد. انتظار می رود که ایشان را مورد مهر ومحبت جهادی خویش قرار داده و با سراغ گرفتن از حال و احوال وی و خانواده اش به گونه ای پرتو امید و روشنی را برای کودکان ، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی به ارمغان آورید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.