حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
06 آگوست 2020 - 13:16
شناسه : 12

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ، 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی فرصتی برای ارج نهادن به زحمات خبرنگارانی است که برای بیداری و آگاهی‌بخشی به جامعه در این عرصه زحمت می‌کشند. رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه در آستانه روز خبرنگار طی پیامی این مناسبت را تبریک گفت. در پیام سرگرد مهرداد خادم […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ، 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی فرصتی برای ارج نهادن به زحمات خبرنگارانی است که برای بیداری و آگاهی‌بخشی به جامعه در این عرصه زحمت می‌کشند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه


در آستانه روز خبرنگار طی پیامی این مناسبت را تبریک گفت. در پیام سرگرد مهرداد خادم آمده است:

اینجا نوای پی‌درپی صفحه کلیدها در فضا می‌رقصد، مغزهای بزرگ فرهیخته‌ای بی وقفه در پی حقیقت می‌رود پشت مانیتورها و گوشی‌ها پیامبران بدون وحی نشسته‌اند با یک مشت قلب تپنده ناآرام، با چشم‌هایی که هرگز نمی‌خوابد و گوش‌هایی که هرگز بسته نمی‌شود.

اینجا یک سری انسان بی‌ادعا شب‌ها با اضطراب از خواب می‌پرند و ذهنشان تا خود صبح در پی اتفاقات پرسه می‌زند. ممکن است دو یا سه روز پشت سر هم مجبور باشند در محل کارشان بمانند و یا حتی در سیاه زمستان هزار کیلومتر راه به سردسیرترین نقاط کشور با سفر کنند و چند ساعتی بعد از مخابره بدون استراحت همان مسیر را بازگردند.

راستی چقدر می‌ترسید از این ویروس کوچک خطرناک؟ مثلاً آنقدر شجاعت دارید که بروید بیمارستان عفونی و ساعت‌ها آنجا کار کنید و کسی هم هیچوقت به شما عنوان فداکار و مدافع سلامت ندهد؟ یا از خانواده‌تان بگذرید و سال نو را کنار بیماران و پزشکان تحویل کنید؟ اینجا دوربینشان، خودرویشان، حتی سر و صورتشان و چه بسیار قلب‌هایشان بی گناه، به زوال می‌رود و بر خلاف تصورات و حقوق جهانی شان نه به دلار دستمزد می‌گیرند و نه امنیت جانی و روانی تضمین شده‌ای دارند.

این نگارنده‌های بی ادعا نه فقط سالی یک بار که تقویم همه را هل می‌دهد به سمتشان، بلکه همیشه با افتخار خبرنگارند؛ اینجا می‌شود عشق را بویید! چرا که اگر عشق ننامیم و نخوانیمشان شوربختانه یا خوشبختانه، در روزگاری که غول زندگی پا می‌فشارد روی شانه‌هایشان، حق التحریر ناچیزشان بهانه‌ی خوبی برای ماندن نیست.

پس قطعاً مبارک است روزی که به نام آنهاست.

اینجانب به نوبه خودم عرض تبریک دارم روز خبرنگار را که در عرصه آگاهی بخشی و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد امنیت همدل وهمیار پلیس راهور بوده وهستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.