حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام فرمانده انتظامی شهرستان چرام بمناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روزپرستار و هفته بسیج
20 نوامبر 2023 - 21:43
شناسه : 11940
سرهنگ حجت اله خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان چرام در پیامی میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و هفته بسیج را تبریک گفت.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

سرهنگ حجت اله خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان چرام در پیامی میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و هفته بسیج را تبریک گفت.

 

به گزارش بلادشاپور، متن پیام چنین میباشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به همه بسیجیان مخلص بویژه بسیجیان شهرستان چرام و میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را که این روز بانام مبارک حضرت زینب کبری (س) قرین گشته است را به جامعه پرستاری و هم‌چنین پرستاران پرتلاش شهرستان چرام تبریک عرض نموده و از خدمات خالصانه تان تقدیر و تشکر می کنم.

گفته و عزت و سرافرازی همه آنها را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

سرهنگ حجت اله خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان چرام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.