حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
مساله شهادت جوانان عزیز نیروی انتظامی نباید عادی انگاری شود
18 می 2023 - 0:10
شناسه : 10390
امام جمعه چرام؛ نیروی انتظامی با تقدیم جان و شهدای عزیز ،امنیت کشور را تامین می‌کند.این مساله شهادت جوانان عزیز نیروی انتظامی نباید عادی انگاری شود.آنها به فوز عظیم شهادت رسیدند.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در دیدار و گفتگو با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی گفت: حمایت عمومی و خصوصا خواص جامعه که برخی از آنها در اتفاق سال گذشته نسبت به این ارگان مقدس ظلم کردند، باعث اقتدار فراجا در جامعه و مقبولیت بیش از پیش آن خواهد شد.

 

وی افزود: نیروی انتظامی با تقدیم جان و شهدای عزیز ،امنیت کشور را تامین می‌کند.این مساله شهادت جوانان عزیز نیروی انتظامی نباید عادی انگاری شود.آنها به فوز عظیم شهادت رسیدند.

 

امام جمعه چرام بیان نمود: هر کدام از این جوانان سرمایه های انسانی و ارزشمند ایران اسلامی هستند.با بزرگداشت و یادواره های متعدد یاد شهدا را زنده نگه داریم.

 

 

افشار با بیان اینکه دشمن همه ی ظرفیت خویش را علیه دین و انقلاب بسیج کرده و در حرکت غیر اخلاقی سطل ماست چه غوغایی به پا کرد افزود: ما نتوانستیم همه ی ظرفیت های خویش را برای همین شهدای اخیر نیروی انتظامی بسیج کنیم و جان فشانی آنها را به ديگران منتقل کنیم چون مظلومیت این شهدا جان سوز است.

 

 

امام جمعه چرام تاکید داشت: با برنامه ریزی صحیح ظرفیت فضای مجازی در خدمت ایثار شهدای نیروی انتظامی قرار گیرد.

 

 

وی در پایان افزود: از گزارش خوب عملکرد نیروی انتظامی چرام، در پیشگیری از جرم و جنایت و ایجاد امنیت سپاسگذاری می کنم.

 

در این دیدار سرهنگ حجت اله خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان چرام ضمن قدردانی از امام جمعه که همیشه نیروی انتظامی را مورد لطف و حمایت خود قرار داده به به تشریح برخی از برنامه ها اشاره کرد، کشف احشام و قاچاق، دستگیری حفاراران گنج، کشف مشروبات الکلی، کشف سلاح و مهمات، دستگیری اتباع بیگانه، دستگیری سارقین مسلح، رتبه اول طرح صیانت، مقام اول قرآنی در استان، رتبه اول پیشگیری در استان، مقام دوم کنفرانس در راه ور، رتبه اول برخورد با اتباع بیگانه.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.