حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
18 آوریل 2023 - 23:17
شناسه : 9910
آموزش و پرورش شهرستان چرام هماهنگ با سراسر کشور محفل بزرگ انس با قران ویژه دانش آموزان و فرهنگیان را برگزار کرد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

آموزش و پرورش شهرستان چرام هماهنگ با سراسر کشور محفل بزرگ انس با قران ویژه دانش آموزان و فرهنگیان را برگزار کرد.

 

به گزارش بلادشاپور،دکتر توفیقیان فرماندار شهرستان چرام  در جمع فرهنگیان و دانش آموزان ضمن سلام و وقت بخیر و عرض خدا قوت به بانیان برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن در خصوص تاثیرات قران در زندگی افراد مطالبی را بیان نمود و گفت: خواندن خواندن قران موجب شفا و درمان برای درد های مومنین و هدایت برای کافران و گمراهان می باشد.

 

وی افزود: هر آنچه از قرآن نازل شده است به عنوان شفا و درمان برای دردهای جسمی و حتی برای ناراحتی های روحی و روانی انسان ها آمده است قرآن همواره به ما یاد می دهد تا در زمان های سختی و مصیبت ها همواره یاد خدا و قرآن باشیم.

توفیقیان با اشاره به پژوهش های صورت گرفته در قرآن اظهار داشت: قطعا تحقیقات صورت گرفته برای کشف حقایق موجود در آن دلیلی جز این ندارد که رحمت این کتاب نورانی واسع و شامل همگان است.

در ادامه سید صدیف دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با حضور در اجتماع بزرگ انس با قرآن در بین فرهنگیان و دانش آموزان ضمن عرض سلام و خیر مقدم گفت: در همین ابتدا جا دارد از فرماندار فهیم شهرستان، امام جمعه محترم، فرهنگیان ،دانش آموزان و تمامی افرادی که مقدمات لازم جهت برگزاری این محفل را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه افزود:جا دارد خدا قوت و خسته نباشید به حوزه معاونت پرورشی به خاطر برگزاری این برنامه زیبا و باشکوه را داشته باشم، زیرا محفل انس با قرآن همواره از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و امروز خوشحالیم در آموزش و پرورش شاهد بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزی و فرهنگیان همزمان با سراسر کشور هستیم و آموزش و پرورش شهرستان چرام حقیقتاً یکی از باشکوه ترین اجتماعات محفل انس با قرآن را امروز در مصلی حضرت ابوطالب (ع) برگزار کرده است.

دانشی تاکید کرد: دانش آموزان عزیز همواره بیاد داشته باشند جایی که قرآن باشد نورانیت است و بدی و پلیدی وجود نخواهد داشت از همین خاطر شما دانش آموزان عزیز و به عنوان با قران همراه با معنی سفارش و توصیه می کنم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.