حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
18 آوریل 2023 - 0:24
شناسه : 9905
سردار عدل هاشمی پور در پی درگذشت مادر شهید والامقام سید محمد ظریف خونبازی و خواهر شهید والامقام سید محمد داد نژاد پیام تسلیتی صادر نمود. 
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

سردار عدل هاشمی پور در پی درگذشت مادر شهید والامقام سید محمد ظریف خونبازی و خواهر شهید والامقام سید محمد داد نژاد پیام تسلیتی صادر نمود.

 

به گزارش بلادشاپور متن پیام چنین میباشد.

بسم الله الرحمن الرحیمِ»

« انا لله و انا الیه راجعون »

 

خانواده معظم شهیدان خونبازی، دادنژاد و جمیع منسوبین

سلام علیکم بما صبرتم

 

عروج ” سیده مریم غفوری نژاد” مادر بزرگوار شهید والامقام “سید محمدظریف خونبازی” و خواهر شهید والامقام “سید محمد دادنژاد” موجبات تألم و تأثر فراوان گردید.

اما بر اساس آموزه های دینی، موجبات سربلندی دنیوی و سعادت اخروی است که آن بانوی مکرمه، هم از خانواده معظم شهید است و هم از دامان پاکش شهیدی والامقام تقدیم نظام و انقلاب گردیده است که به یقین در کنار عزیزانش به آرامش ابدی و بالاترین مرتبه بهشتی که همانا قرب و رضایت خداوندی است نائل می آید.

بی شک، الگوی آن مادر صالحه در تقوا و پرهیزگاری و همچنین در صبر و شکیبایی،، ام ابیها فاطمه زهرا و ام المصائب زینب کبری ( سلام الله علیهما) بوده اند.

اینجانب از صمیم قلب مصیبت درگذشت آن بانوی مؤمنه و فداکار را به حضور شریف بیت مکرم و جمیع منسوبین تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات برای آن مردان خدا، رحمت و مغفرت واسعه برای این مادر مهربان و صبور، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

ارادتمند

عدل هاشمی پور

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.