حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
28 مارس 2023 - 13:14
شناسه : 9635
رئیس پلیس اماکن استان لرستان گفت: هشت واحد صنفی در خرم‌آباد به دلیل رعایت نکردن شئونات ماه رمضان پلمپ شدند.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

رئیس پلیس اماکن استان لرستان گفت: هشت واحد صنفی در خرم‌آباد به دلیل رعایت نکردن شئونات ماه رمضان پلمپ شدند.

 

 

به گزارش بلادشاپور، سرهنگ رحمت الله بیرانوند، با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و اصناف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 

رئیس پلیس اماکن استان لرستان با اعلام خبر گفت: در راستای مصوبات هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در سال نو و رعایت شئونات مبارک رمضان امسال برای ۷۸ واحد صنفی در خرم‌آباد اخطار پلمپ صادر و ۸ واحد صنفی هم پلمپ شدند.

 

وی ادامه داد: تعداد هشت واحد صنفی شهرستان خرم‌آباد به خاطر رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان پلمپ شدند.

 

بیرانوند افزود: برای واحدهای صنفی متخلف در این ماه اخطار پلمپ صادر می‌شود و در صورت تخلف هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

 

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان لرستان در پایان اظهار کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن متخلف (پاساژها، فروشگاه ها، سفره خانه ها و…) که اقدام به عدم رعایت عفاف و حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان را می‌توان از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09999585641 ارسال و یا با شماره ثابت 06633313062 تماس حاصل فرمایید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.