حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
28 مارس 2023 - 1:21
شناسه : 9623
بمناسبت سال نو؛ سید علیرضا کشاورز دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان چرام با خانواده شهید والامقام شعبان مرادی نژاد دیدار کردند.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

سید علیرضا کشاورز دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان چرام با خانواده شهید والامقام شعبان مرادی نژاد دیدار کردند.

به گزارش بلادشاپور، سید علیرضا کشاورز دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان چرام به مناسبت سال جديد با خانواده شهيد والامقام شعبان مرادی نژاد ديدار كردند.

در اين ديدار كه روز دو شنبه در منزل خانواده شهید صورت گرفت، حجت الاسلام جاودان نماینده دفتر ولی فقیه در نیروی انتظامي گفت: شهادت مظهر قدرت و تبلور ارزش‌هاي اسلامي در جامعه اسلامي است و امروز قدرداني از رشادت هاي جوانان غيور ايران اسلامي افتخار بزرگي براي مردم و مسئولان است.

جاودان با اشاره به اينكه ديدار با خانواده شهدا انگيزه خدمت در مسئولان كشور را افزايش مي‌دهد، افزود: شهدا الگوي واقعي صبر و استقامت در حفظ ارزش هاي اسلامي هستند و با ايثار و جانفشاني در راه اعتلاي امنيت كشور جان خود را خالصانه تقديم اسلام و انقلاب كردند.
وي آشنا كردن نسل جوان با ارزش‌هاي والاي شهداي دوران دفاع مقدس را از نيازهاي اصلي جامعه دانست و اضافه كرد: دستگاه هاي متولي بايد بستري را فراهم كنند تا جوانان بيش از گذشته با ارزش‌هاي دفاع مقدس انس بگيرند.

شهید شعبان مرادی نژاد در سال ۱۳۳۶ در روستای قلعه کره شهرستان چرام چشم به جهان گشود، که ایشان نمونه بارزی از جوان مومن و انقلابی است که می‌تواند برای نسل جوان الگویی مناسب باشد.

از ویژگی های مهم شهید شعبان مرادی نژاد این بوده که شهید بزرگوار از فرهنگیان مبارزِ قبل از انقلاب بود که بار‌ها توسط عوامل رژیم پهلوی دستگیر شد.

از دیگر ویژگی های بارز شهید مرادی نژاد این بود که ایشان از مدعیان ایجاد سپاه دانش در شهرستان کهگیلویه بود و با توجه به اینکه این شهید بزرگوار از نخبگان فرهنگی شهرستان چرام بود که با شروع جنگ تحمیلی به سوی جبهه حق علیه باطل شتافت و سرانجام شهید مرادی نژاد در تاریخ ۲۴ دیماه ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.