حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
13 ژانویه 2023 - 21:27
شناسه : 8614
پژوهشی که می تواند به منازعات بین سازمان سنجش، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات در خصوص برگزاری کنکور سراسری پایان دهد/ به قلم مهندس محسن باستان، پژوهشگران برتر شهرستانی، فناور برتر استانی و فناور برگزیده استانی، نویسنده سه کتاب و چندین مقاله در کنفرانس ها و سمپوزیم های بین المللی و ملی

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * پژوهشی که می تواند به منازعات بین سازمان سنجش، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات در خصوص برگزاری کنکور سراسری پایان دهد ✍️ هر سال در روزهای منتهی به کنکور و مخصوصا روزهای بعد از برگزاری این آزمون، تیترهای جالب زیادی با مضمون تقلب در کنکور سراسری در سایت […]

ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

پژوهشی که می تواند به منازعات بین سازمان سنجش، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات در خصوص برگزاری کنکور سراسری پایان دهد
✍️ هر سال در روزهای منتهی به کنکور و مخصوصا روزهای بعد از برگزاری این آزمون، تیترهای جالب زیادی با مضمون تقلب در کنکور سراسری در سایت ها و شبکه های اجتماعی به چشم می خورند که می توانند بر روی روحیه و همینطور عملکرد افراد در آزمون تاثیر زیادی داشته باشند؛ این موضوع باعث می شود تا بحث تقلب در آزمون سراسری اهمیت بالایی پیدا کند.


✍ در هفته های اخیر بحث و اختلاف نظر بین سازمان سنجش آموزش کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص قطع اینترنت در روزهای برگزاری کنکور بالا گرفته است و هر کدام این موضوع را از دیدگاه خویش بیان می کند.
چیزی که می تواند به این نزاع به صورت علمی و منطقی پایان دهد، یک پژوهش است. پژوهشی که در خرداد ماه انجام شده و راهگشا است.
✅ در ویدئوی زیر تحلیل تأثیر قطعی تماس تلفنی (و به تبع آن اینترنت) در کنکور سراسری بر کاهش تقلب با بهره گیری از تکنیک SWOT که توسط محسن باستان (مسئول فناوری اطلاعات، آموزش نیروی انسانی و پژوهش) و محمد برقک (کارشناس فناوری اطلاعات، آموزش نیروی انسانی و پژوهش) انجام شده است، برای شما فراهم شده است.

https://s2.uupload.ir/files/images_k9nh.png

✍️ شایان ذکر است که این پژوهش در اولین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین در علوم انسانی، علوم تربیتی، حقوق و مطالعات اجتماعی پذیرش و به صورت حضوری در این همایش ارایه شد.
نویسنده مسول این مقاله (محسن باستان) از پژوهشگران برتر شهرستانی، فناور برتر استانی و فناور برگزیده استانی، نویسنده سه کتاب و چندین مقاله در کنفرانس ها و سمپوزیم های بین المللی و ملی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.