حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
26 دسامبر 2022 - 12:36
شناسه : 8178
آیین استقبال از پیکر‌های دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در چرام با استقبال اقشار مختلف مردم، حضور لاله‌هایی از تبار عشق و شور، ستاره‌هایی که با گمنامی نام‌شان به عرش رسیدند و زنده‌گان جاوید تاریخ شدند برگزار شد.  
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، آیین استقبال از پیکر‌های دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در چرام با استقبال اقشار مختلف مردم، حضور لاله‌هایی از تبار عشق و شور، ستاره‌هایی که با گمنامی نام‌شان به عرش رسیدند و زنده‌گان جاوید تاریخ شدند برگزار شد.

 

شهدا امروز مکثی می‌کنیم و دفتر پرواز را ورق می‌زنیم به‌امید عنایت و تلنگری، انگار باران در راه است، انگار قرار است قلب‌های غبارگرفته‌مان را بشوید.

و سرانجام پیکر مطهر این شهیدان در روز «سه شنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۱» همزمان با شهادت مظلومانه بانوی بی‌نشان خانم فاطمه الزهرا(س) در حوزه علمیه خواهران دهدشت و در لیشتر در منزل ابدی خود آرام خواهند گرفت.

گفتنی این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج،دفتر امام جمعه،شهرداری،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،بنیاد شهید و شرکت گاز برگزار گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.