حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان چرام
22 سپتامبر 2020 - 15:06
شناسه : 757

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت و بصورت نمادین در مدرسه قائم آل محمد(عج) شهرستان چرام برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت […]

ارسال توسط :
پ
پ



همزمان با سراسر کشور و به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت و بصورت نمادین در مدرسه قائم آل محمد(عج) شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ،همزمان با سراسر کشور و به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه قائم آل محمد(عج) برگزار شد.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان جناب سرهنگ پوربهشت با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی گفت: عبادت، علم و جهاد در این فصل با یکدیگر تقارن پیدا کرده است که ضمن گرامیداشت بهار تعلیم و تربیت، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را نیز گرامی می‌داریم.

 

 سرهنگ پوربهشت در توصیه به دانش آموزان، اظهار کرد: آینده سازان این جامعه با مطالعه وصیت نامه شهدا و متون مربوط به جنگ و خاطرات رزمندگان و کتب با موضوع دفاع مقدس، سطح دانایی خود در این زمینه را افزایش داده و با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

 

 در ادامه صدرالله عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این مراسم با تبریک شروع سال علم و دانش و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت : عبادت و بندگی از جمله اهداف آفرینش انسان است وقتی ارزش پیدا می‌کند که توام با علم باشد.

 

 صدراله عزیزی با اشاره به اینکه احترام به یکدیگر در فضای مدرسه به نوعی آموزش برای احترام در جامعه است و همچنین به موضوع مسئولیت‌پذیری به شکل جدی توجه داشته باشید و در برنامه‌ها و مسئولیت‌هایی که در مدرسه توزیع می‌شود مشارکت بالایی داشته باشید، چراکه تمرین امروز می‌تواند فردایی بسیار خوب را رقم بزند..

 

 وی تصریح کرد : کلید دانش پرسیدن است و در سایه پرسش و کنجکاوی است که سطح آگاهی و دانایی انسان افزایش پیدا می‌کند.

 

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام افزود: سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است که عاشقانه و با عزمی راسخ در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.