حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام تبریک سردار عدل هاشمی پور به مناسبت هفته دفاع مقدس
21 سپتامبر 2020 - 9:31
شناسه : 690

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،سردار عدل هاشمی پوردر پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران، مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم   هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،سردار عدل هاشمی پوردر پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران، مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران است

                                     (رهبر معظم انقلاب)

 

دوران طلایی دفاع مقدس یادآور جانفشانی دلاورمردان ایران اسلامی در امتداد و استمرار قیام عاشورا در جهت دفاع از اسلام، وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بر جهانیان ثابت گردید که کشور عزیزمان ناجوانمردانه و به ناگاه مورد تهاجم وحشیانه قرار گرفت آنچنانکه مردان و زنان و حتی کودکان، جهاد دفاعی را وظیفه خود دانسته و به فرمان امام راحل به دفاع پرداختند تا در نهایت سپاه اسلام دشمن بعثی و تمام همدستانش را به خاک ذلت نشاند.

و اکنون در یادمان آن دوران طلایی هستیم.

اینجانب در کمال مسرت و افتخار، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و آزاده، رزمندگان و بسیجیان و تمامی آزادیخواهانی که دل در گرو سربلندی ملت ایران دارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 توفیقات روز افزون امت اسلام، طول عمر با عزت و برکت برای ولی امر مسلمین جهان و پیروزی لشکر اسلام در مقابل کفر و استکبار جهانی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

 

                      عدل هاشمی پور

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.