حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پاسخ به بیانیه آقای سید قدرت حسینی پور/ ارسالی مخاطبین
21 آگوست 2022 - 20:53
شناسه : 5766

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور* مطلبی که مشاهده می کنید از مطالب ارسالی مخاطبین است و این پایگاه خبری آماده انتشار هر گونه پاسخ و جوابیه می باشد. پاسخ به بیانیه آقای سید قدرت حسینی پور/ ارسالی مخاطبین جناب آقای حسینی پور ابتدا می بایست این را یاد اور شویم که نمایندگی منصبی می باشد که […]

ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور*

مطلبی که مشاهده می کنید از مطالب ارسالی مخاطبین است و این پایگاه خبری آماده انتشار هر گونه پاسخ و جوابیه می باشد.

پاسخ به بیانیه آقای سید قدرت حسینی پور/ ارسالی مخاطبین

جناب آقای حسینی پور ابتدا می بایست این را یاد اور شویم که نمایندگی منصبی می باشد که از طریق انتخابات و رای مردم فعلیت یافته است و عهده دار دو وظیفه مهم می باشد (الف : قانون گذاری، ب: نظارت مجلس).
از نکات بسیار مهمی که در سخنان مقام معظم رهبری باید مدنظر قرار گیرد این بوده است که نمایندگان مجلس باوظایف خود آشنا باشند و در امور اجرایی و عزل و نصب ها دخالت مستقیمی نداشته باشند. متاسفانه گاها عده ای امور اجرایی را جزء وظایف نماینده مجلس می‌دانند در حالی که این وظایف بر عهده دستگاه های دولتی و قوه مجریه می‌باشد و اینکه نماینده با ایجاد ارتباط و تعامل با دستگاهای اجرایی و بررسی مشکلات می تواند زمینه توسعه زیر ساحت ها را فراهم آورد.
هم اکنون بیانیه شما را که در جایگاه خانوادگی خود بیان داشته اید را خواندم، مشاهده کردم که تاسف خورده اید و دستور مستقیم داده اید برای برخورد با آقای دکتر معتمدی، جایی بسی اندیشه است که ابتدا قوانین را بیاموزید و سپس از جایگاه فامیلی خود استفاده بهینه رو ببرید.
و اما در مورد روی دیگر سخن شما، یادآوری میکنم که مشخصه های یک مدیر توانا و مدیر خوب را مطالعه بفرمایید و سپس درخواست ومطالبه ارائه بدهید. جناب دکتر معتمدی از جمله مدیران توانمند، پاکدست می باشد واز ایده های کارمندان خود استفاده می کنند، صریح و با خلاقیت بالا هستند، مدیری هستند که بر مبنای شایسنگی خود منتخب شده اند. و شما این سوال را ازخودتان بپرسید که ایشان چه رزومه ای دارند و چه شرایطی را برای ترقی استان رها کرده اند. مدیریت و امور ان پر از مسائلی میباشد که در ظاهر بسیار واضح به نظر می‌رسند‌، اما در واقعیت چیز دیگری هستند و موضوعات ظریفی وجود دارد که نیاز به مطالعه عمیق جنابعالی دارد و اینگونه قاضی شدن و حکم صادر کردن ان هم به واسطه جایگاه نسبی ، بسی بیراهه است و نشان از دردمندی نیست و بوی منفعت وجناح بندی بیشتر به مشام می رسد تا دلسوزی، درنهایت بدانید که اینگونه رفتارها نه تنها پیشرفتی حاصل نمی شود بلکه نماینده محترم سید ناصر حسینی پور را از وظایف خود و پیگیری هایش دور میکند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.