حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
مدیر آموزش و پرورش دهدشت: فعالیتهای مجموعه ستادی و دانش آموزان شهرستان در فرایند هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی قابل تقدیر و ستایش است
10 جولای 2022 - 0:46
شناسه : 5233

مدیر آموزش و پرورش دهدشت: فعالیتهای مجموعه ستادی و دانش آموزان شهرستان در فرایند هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی قابل تقدیر و ستایش است مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی شهر دهدشت برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * در این جشنـواره آموزش و پرورش دهدشت صاحب رتبه های برتری […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر آموزش و پرورش دهدشت:
فعالیتهای مجموعه ستادی و دانش آموزان شهرستان در فرایند هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی قابل تقدیر و ستایش است

مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی شهر دهدشت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * در این جشنـواره آموزش و پرورش دهدشت صاحب رتبه های برتری گردید.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت در جلسه ای که تحت عنوان ارائه گزارش فرایند هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در دفتر کار خویش تشکیل داده بود از زحمات عوامل اجرایی و کلیه دانش آموزان و اولیای انان تقدیر و تشکر نمود.

فضل الله گنجی پور در ابتدای سخنان خویش حوزه رسانه و خبر را مورد تقدیر و تشکر خویش قرار داد و گفت: چنانچه حوزه رسانه و خبر در این فرایند چندین ماهه همراه و یاور آموزش و پرورش نبود بخش عظیمی از فعالیتهای مجموعه عوامل اجرایی و ستادی دیده نمی شد و آگاهی نسبت به آنها کسب نمی شد.
گنجی پور واژه های دموکراسی رسانه ای و مطالبه گری را ستود و گفت: در جامعه ای که در آن نقد نباشد پیشرفتی صورت نخواهد گرفت.


مدیر آموزش و پرورش دهدشت، فعالیتهای حوزه ستادی آموزش و پرورش دهدشت در راس معاون آموزش متوسطه را مورد تقدیر و تمجید خویش قرار داد و ابراز داشت: برنامه محوری کلید اصلی این موفقیتهای کسب شده بود که جناب آقای جمشیدی معاونت آموزش متوسطه به همراه دیگر همکاران در ابتدای انجام این جشنـواره سر لوحه کار خویش قرار داده بودند.

گنجی پور کسب رتبه های برتر در این جشنواره را به جامعه فرهنگی شهرستان، دانش آموزان و اولیا تبریک گفت و امیدوار شد که این موفقیتها که با تلاش و برنامه ریزی مستمر کسب گردیده ادامه داشته باشد و شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان در اینگونه جشنواره ها و کسب رتبه های برتر دیگری باشیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.