حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
03 جولای 2022 - 1:01
شناسه : 5116

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * *در وصف بزرگمرد ایلمان زنده یاد حاج میرزا شکرالله پورمند؛* خوشا آن کس که نیکی حاصل اوست پیاپی عشق یزدان در دل اوست خوشا آن کس که بعداز ترک دنیا بهشت جاودانی منزل اوست اساس خلقت و فلسفه وجود بشریت بر روی عالم خاکی، تعبیر و تفسیر آیه شریف ی […]

ارسال توسط :
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

*در وصف بزرگمرد ایلمان زنده یاد حاج میرزا شکرالله پورمند؛*

خوشا آن کس که نیکی حاصل اوست
پیاپی عشق یزدان در دل اوست
خوشا آن کس که بعداز ترک دنیا
بهشت جاودانی منزل اوست

اساس خلقت و فلسفه وجود بشریت بر روی عالم خاکی، تعبیر و تفسیر آیه شریف ی *«انا لله و انا الیه راجعون»* است.
بنابراین در هجران پدر بزرگوارمان حاج میرزا شکرالله پورمند که امر و مشیت پروردگار بوده است، خاضعانه می گوییم؛ الهی رضاً برضائک و تسلیماً لامرک.


زنده یاد حاج میرزا شکرالله پورمند افتخار دارد که در این دنیای خاکی، زندگی خود را بر موازین دین مبین اسلام پایه گذاری نمود و در مقام عمل با زاد و توشه کافی ( ایمان تقوا و عمل صالح) به دیدار معبود شتافت.
خدای بزرگ را سپاسگزاریم که در مصیبت جانسوز و اندوهبار فقدان پدر بزرگوارمان ما را از الطاف و مراحم قاطبه مردم شریف و نوع دوست خصوصاً اقارب و بستگان بهرمند ساخت تا دریای غمش به ساحل التیام و تسکین مبدل شود.
خاضعانه و به رسم ادب از حضور،همراهی و ابراز همدردی تمامی سروران عظام که خانواده های پورمند و بستگان را به هر نحو ممکن قرین لطف و محبت خویش قرار دادند صمیمانه سپاسگزاریم و اجرشان را از خدای بزرگ خواهانیم.

*خانواده های پورمند، تیره میرزا وطایفه سادات امامزاده علی(ع)*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.