حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
06 آگوست 2020 - 14:01
شناسه : 26

پایگاه خبری تحلیلی بلاد شاپور” هر چند بسیاری از مشکلات خبرنگاران تکراری شده و هر ساله در جلسات روز خبرنگار بیان می‌شود اما امیدواریم برای یک بار هم که شده مسئولان استانی و کشوری در جهت رفع مشکلات خبرنگاران قدم مثبتی بردارند و به وعده تنها بسنده نکنند. زینب محمودی ؛  ۱۷ مرداد هر سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلاد شاپور” هر چند بسیاری از مشکلات خبرنگاران تکراری شده و هر ساله در جلسات روز خبرنگار بیان می‌شود اما امیدواریم برای یک بار هم که شده مسئولان استانی و کشوری در جهت رفع مشکلات خبرنگاران قدم مثبتی بردارند و به وعده تنها بسنده نکنند.

زینب محمودی ؛  ۱۷ مرداد هر سال به عنوان روز خبرنگار نامگذاری می‌شود،روزی که خبرنگاران انتظار دارند درد و دل آن‌ها شنیده شده و راه حلی برای مشکلات آن‌ها اندیشیده شود.           

فقط سالی یک بار آن هم در روز خبرنگار درباره معضلات و مشکلاتشان صحبت و وعده‌هایی از سوی مسئولان امر به خبرنگاران داده می‌شود ولی خبرنگاران پس از روز خبرنگار دوباره به حال خودشان رها می‌شوند.

خبرنگاری یکی از مشاغل حساس و خاص است که شاید این شغل برای آنهایی که از بیرون به نظاره نشسته‌اند شغلی جذاب باشد اما وقتی که درون گود باشی مشکلات آن را به وضوح قابل مشاهده است.

وقتی صحبت از روز خبرنگار می‎‌شود ناخودآگاه یاد مشکلات، کمبودها وسختی‌های این شغل پرمخاطره می‌افتیم و بغض گلوی ما را می‌فشارد اما باز خود را به بی‌خیالی می‌زنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.