حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
17 جولای 2023 - 23:54
شناسه : 10995
رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا شده و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، آیت الله ابراهیم رئیسی بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه قند یاسوج گفت: امروز کارخانه قند یاسوج که کهن‌ترین صنعت در کهگیلویه و بویراحمد است به همت کارگران و ستاد اجرایی فرمان امام و مسئولان به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هنوز کارگران می‌توانند کارخانه قند یاسوج را به مرحله برتر برسانند، گفت: راه اندازی واحدهای راکد یعنی اشتغالزایی بیشتر، کاسته شدن از میزان بیکاری و افزایش امید در جامعه.

رئیس جمهور اظهار داشت: وضعیت کارخانه قند یاسوج به دست توانای کارگران متحول شده و در مسیر تولید قرار گرفته و علاوه بر این واحد تولیدی، ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد دیگر نیز در این استان به چرخه تولید بازگشته است.

رئیسی با بیان اینکه احیای واحدهای صنعتی و تولیدی و اقتصادی همواره در دستور کار است، گفت: کاری که تا به امروز انجام شده همچنان دنبال می‌شود.

وی افزود: باز هم واحدهای بیشتری باید احیا شوند و مشکل اشتغال را باید با فعال کردن واحدهای تولیدی مرتفع کنیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری ما می‌توانیم و ما جلوه این جمله را هم در افتتاح سد و هم در افتتاح کارخانه پتروشیمی و هم در افتتاح واحدهای راکد مشاهده کردیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.