حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
نشست رئیس انجمن نمایش استان با اهالی تیاتر چرام
05 اکتبر 2020 - 21:25
شناسه : 1039

رضا رفیعی طی سفر یک روزه پای درد دل های اهالی تیاتر در شهر چرام نشست.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپورازچرام،رضا رفیعی رئیس انجمن نمایش استان در سفر یک روزه به شهر چرام با هنرمندان تیاتر دیدار و گفتگو کرد.  در این نشست که پیش کسوت های شهر چرام حضور داشتند ابتدا مدیریت […]

ارسال توسط :
پ
پ



رضا رفیعی طی سفر یک روزه پای درد دل های اهالی تیاتر در شهر چرام نشست.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپورازچرام،رضا رفیعی رئیس انجمن نمایش استان در سفر یک روزه به شهر چرام با هنرمندان تیاتر دیدار و گفتگو کرد. 

در این نشست که پیش کسوت های شهر چرام حضور داشتند ابتدا مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام گفت :

_ ضمن خیر مقدم وتشکر از حضور جناب آقای رضا رفیعی ریاست انجمن نمایش استان که عنایت ویژه به شهرستان ها و مناطق دارند انتظار می رود این نشست به شروع دوباره تیاتر در شهر چرام منجر شود و جوانان جذب کارهای نمایشی گردند تا از این ره آورد دوباره شاهد موفقیت های گذشته چرام در عرصه نمایش باشیم. 

سپس موسوی شیرازی پیش کسوت چرام چنین بیان کرد :

_ متاسفانه در چرام جوانان کمتر اقبال به نمایش نشان می دهند هر چند ما در اطلاعیه جدید سعی داریم ضمن برقراری کلاس های بازیگری و نویسنده گی نسبت به تربیت و آموزش جوانان اقدام کنیم. 

آتش پنجه از قدیمی ها نیز ابراز داشت :

_ مدتها ست که نمایش پویایی خود را از دست داده است و نیاز می باشد چاره اندیشی شود و نسبت به این مهم اقدام عاجلی صورت پذیرد. 

راکبی وسعیدی وخانم فرهادی هر کدام نقطه نظرات خود بیان کردند و سپس رضا رفیعی به جمع بندی اظهارات دوستان پرداخت و گفت :

_ الحمداله پشتیبانی از گروه های نمایش مثل گذشته نیست و ما از هر گروه فعال نمایشی حمایت مالی خواهیم کرد، گروه های مختلفی می توانند بعنوان گروه زیر مجموعه گروه ثبت شده شهدای چرام فعالیت نمایند. 

وی همچنین افزود :

_ فراخوان جشنواره های تیاتر را ارسال کرده ایم و گروه ها می توانند در ظرف مدت معین شده حضور خود را اعلام کنند تا ترتیب شرکت گروه در جشنواره داده شود. 

رضا رفیعی در خصوص پاسداشت زحمات سیدقربانعلی موسوی شیرازی گفت :

_ ما منتظر می شویم تا کسی بمیرد آنوقت بیادش می افتیم در صورتی که باید زمان حیات او قدردانی از زحمات وی انجام شود و امیدواریم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام ترتیبی اتخاذ کند تا مراسم بزرگداشت این پیش کسوت همه واستاد اکثر تیاتری های استان برگزار گردد. 

رضا رفیعی افزود :

_ سید قربانعلی موسوی زحمات خود را کشیده حالا نوبت شاگردان ایشان است که راه اورا ادامه دهند هنوز هم منتظر عملکرد سید نشسته اید آستین ها را بالا زده و کار کنید ما هم همه جوره حمایت می کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.