حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1554 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
20 آوریل 2023 - 23:31
شناسه : 10039
رسیدگی به پرونده گرانفروشی بلیط هواپیما در شعب ملی تعزیرات حکومتیمدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از ممهور کردن پروانه دو شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی با حکم شعب مهم و ملی این سازمان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

رسیدگی به پرونده گرانفروشی بلیط هواپیما در شعب ملی تعزیرات حکومتی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از ممهور کردن پروانه دو شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی با حکم شعب مهم و ملی این سازمان خبر داد.

به گزارش بلادشاپور به نقل از  اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: پرونده گرانفروشی بلیط 2 شرکت هواپیمایی با دستور ریاست محترم سازمان در شعبه نهم ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی بررسی شد.

 

مدیرکل اداره روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با گزارش سازمان هواپیمایی کشور پیرامون گرانفروشی بلیط در مسیرهای تهران به مشهد و کیش و بالعکس، پرونده این تخلف در دستور کار شعبه قرار گرفت و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک از سوی متهم و همچنین نظریه سازمان هواپیمایی کل کشور، اتهام انتسابی را محرز اعلام و مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت 762 میلیارد و 265 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محسنی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی کشور گزارش گرانفروشی بلیط مسیر تهران شیراز یک شرکت هواپیمایی را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد و شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده و شنیدن دفاع متخلف، مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت 57 میلیارد و 255 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.