حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
17 آوریل 2023 - 20:11
شناسه : 9901
تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛ مدیرکل تعزیرات گفت: هدف از شناسه دار کردن لوازم یدکی و قطعات خودرو جلوگیری از ورود محصولات قاچاق و تقلبی به بازار است.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

مدیرکل تعزیرات گفت: هدف از شناسه دار کردن لوازم یدکی و قطعات خودرو جلوگیری از ورود محصولات قاچاق و تقلبی به بازار است.

 

به گزارش بلادشاپور به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد: سید حمزه لقمانی در حاشیه بازرسی از واحدهای صنف لوازم یدکی بیان داشت: یکی از مشکلات اصلی بازار قطعات و تجهیزات یدکی خودرو عرضه کالای فیک و تقلبی به جای کالای اصلی می باشد.

 

وی افزود: از امروز به مدت یک هفته طرح نظارت بر لوازم یدکی خودرو در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صمت، و صدا و سیما قرار گرفته است.

 

مدیرکل تعزیرات تصریح کرد: در صورت مشاهده کالای بدون شناسه و کد رهگیری به عنوان کالای قاچاق و تقلبی محسوب و نتیجتا علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به حداکثر مجازات مصرع در قانون نیز محکوم خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.