حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
14 آوریل 2023 - 0:46
شناسه : 9861
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا، واقفین و عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا، واقفین و عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.

 

 

به گزارش بلادشاپور، متن پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برای روز جهانی قدس به این شرح است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

«سُبْحانَ الَّذي أَسْري‏ بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَي الْمَسْجِدِ الْأَقْصَي الَّذي بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آياتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّميعُ الْبَصيرُ»

سوره مبارکه اسرا آیه یک

 

«فلسطین به توفیق الهی و باذن الله تعالی از دست دشمنان خلاص خواهد شد، بیت المقدس پایتخت فلسطین است و آمریکا و بزرگ تر از آمریکا و کوچک تر از آمریکا و اذناب آمریکا، در قبال حقیقت و سنت الهی در مورد فلسطین، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند».

(مقام معظم رهبری)

 

روز قدس، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى است.

پيام روز قدس، محو اسرائيل از منطقه است. پيام روز قدس اين است كه مسلمانان تا نابودى اسرائيل دست از مبارزه و جهاد بر نمى‌دارند و آماده هر نوع قربانى هستند.

 

بر همين اساس است كه امام راحل عظيم الشأن مان فرمودند: «اسرائيل بايستى از صحنه روزگار محو بشود».

 

جمعه پایانی ماه ضیافت الهی و بهار نزول قرآن با تدبیر حکیمانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس نام گذاری شده است تا در این روز مسلمین، آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان حمایت ابدی ،همبستگی، غیرت و تعهد خویش را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

«روز جهانی قدس » مصداق بارز کلام وحی است که می‌ فرمایند:« اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید» .

 

 

امروز اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از هميشه بوده و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از گذشته به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بشتابند.

قدس و مردمان این دیار و همه آنانی که از موطن آباء و اجدادی‌شان رانده شده‌اند زنده و پاینده‌اند.

 

 

بیت‌المقدس متعلق به جهان اسلام و ملت فلسطین است و غاصبان صهیونیست میهمانان ناخوانده سرزمین‌های اشغالی هستند.

مجموعه کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا و واقفین خیراندیش استان در شرایط حساس کنونی در منطقه خاورمیانه، ضمن محکوم کردن جنايات رژيم صهيونيستی در كشتار وحشيانه مردم بی دفاع فلسطین و با پيروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام و هم صدا با مردم شجاع و غیرتمند این دیار و امت خداجوی ايران اسلامی در راهپيمايي باشكوه روز قدس شركت نموده و با مشت های گره كرده خود شعار «مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا » را سرخواهيم داد و از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، واقفین، خدام و هیأت امنا بقاع متبرکه استان و آحاد مردم انقلابی روزه دار و هميشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد نيز دعوت می‌كنيم تا در ياری از مظلومان همچون گذشته با الهام گرفتن از آموزه‌های مترقی اسلام، با وحدت و انسجام با گام‌های استوار و فریادرسای خود، «آزادی قدس شریف» را فریاد بزنند. به اميد رهايی كامل قدس عزيز و پيروزی مستضعفين بر مستكبرين عالم.

إن شاءاللَّه.

 

 

عباس نصیرالاسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.