حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
غبارروبی و ادای احترام به شهیدان وطن به مناسب روز گردشگری در چرام
28 سپتامبر 2020 - 23:01
شناسه : 939

آئین غبار روبی قبور مطهر شهدا و ادای احترام به رشادت های شهیدان وطن به مناسبت روز گردشگری در چرام برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپورازچرام،امروز ظهر به مناسبت روز «گردشگری »با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری چرام و مدیر وکارکنان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چرام غبار روبی و […]

ارسال توسط :
پ
پ



آئین غبار روبی قبور مطهر شهدا و ادای احترام به رشادت های شهیدان وطن به مناسبت روز گردشگری در چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپورازچرام،امروز ظهر به مناسبت روز «گردشگری »با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری چرام و مدیر وکارکنان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چرام غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدابرگزار شد.

سرتیپ خادمی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی استانداری در این آئین با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت :شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما در زنده نگاه داشتن این ارزش هاست.

وی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا جان فشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم است است که با اهدای جان خود عزت اقتدار امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند خادمی گفت :خدمت‌رسانی به مردم در گام دوم انقلاب از منویات مقام معظم رهبری است که بایدفصل الخطاب برای همه ما مسئولین باشد همچنین باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد حضور پرشور شما مسئولین خدوم در این مراسم این پیام را اعلام می کند که راه شهدا همواره ادامه دارد و مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند .

وی بیان کرد:امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم انشالله ضمن تقدیر و تشکر_ مجدد نشر دستاوردهای انقلاب از طریق فضای مجازی و خاطره گویی باید در شهرستان و بخصوص برای جوانان اجرا شود.

معاون عمرانی فرمانداری چرام از خدمات مدیر وکارکنان اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چرام تشکر کرد و خواهان توجه بیشتر مسئولان استانی به زیرساخت های حوزه گردشگری چرام شد‌

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.