حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1545 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
05 دسامبر 2022 - 17:39
شناسه : 7718
در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان صورت گرفت: اعطای ارفاقات حقوقی به 33 نفر از زندانیان واجدالشرایط دهدشتی موافقت شد. در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان صورت گرفت: اعطای ارفاقات حقوقی به 33 نفر از زندانیان واجدالشرایط دهدشتی موافقت شد.
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : روابط عمومی اداره کل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان صورت گرفت:
اعطای ارفاقات حقوقی به 33 نفر از زندانیان واجدالشرایط دهدشتی موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، محمد کریم سخنگو رئیس زندان دهدشت با اعلام این خبر افزود: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و با هدف حمایت از خانواده ی زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به جهت بازگشت بهتر و مؤثرتر به جامعه با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پیش بینی شده در قوانین موضوعه هر هفته با حضور دادیار ناظر زندان شورای طبقه‌بندی زندان تشکیل جلسه می دهد.

وی گفت: نسبت به اعطای مرخصی برای 4 نفر، موافقت با اشتغال و قبول پیشنهاد آزادی مشروط 22 نفرو انتقال، تعلیق مجازات و پابند الکترونیکی نیز 11 نفراز واجدین شرایط تصمیمات لازم اتخاذ و در شورایط بقه بندی زندان مورد موافقت واقع شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.