حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1545 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
گام بلند آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برای انتخابات در آینده
13 نوامبر 2022 - 12:20
شناسه : 7184
گام بلند آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برای انتخابات در آینده گام بلند آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برای انتخابات در آینده
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد _بلادشاپور منبع : پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

با هدف برگزاری برخط (آنلاین) انتخابات شورای دانش آموزی؛

جلسه هماهنگی برگزاری برخط (آنلاین) انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

این جلسه به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و با حضور مسئولان و کارشناسان ستادی، معاونین فناوری اطلاعات و پرورشی مدارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در نظر دارد که بیست و پنجمین انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان را برای 2900 دانش آموز به صورت برخط (آنلاین) برگزار کند.

محمد آران پور (معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت) در این نشست گفت:آموزش و پرورش کهگیلویه در انجام کار های ابتکاری در کشور پیش قدم و جلو تر است و در همین راستا مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی را اجرایی می کند.

وی افزود:شورای دانش آموزی در راستای مسئولیت پذیری دانش اموزان تشکیل گردید و دانش آموزان ضمن انجام این کار یک نوع تعهد به حضور در انتخابات شورای دانش آموزی پیدا می کنند و این مسئله را درک می کنند که کارهای مربوط به مدرسه را از طریق شورای دانش آموزی انجام دهند.

آران پور تصریح کرد:شورا ها تجلی همفکری، مشارکت در امورات مدرسه است و دانش آموزان یاد بگیرند که در کارهای اجتماعی شرکت کنند و یکی از کارکردها و اهداف آموزش و پرورش مسئولیت پذیر کردن دانش آموزان است.

وی در خصوص برگزاری این جلسه هماهنگی گفت: اینجا جمع شدیم که ایرادات و اشکالات انتخابات سال های قبل را بررسی کنیم و بتوانیم بسر الکترونیک شدن انتخاب امسال را فراهم کنیم.

محسن باستان (کارشناس مسئول فناوری اطلاعات، آموزش نیروی انسانی و پژوهش کهگیلویه) با انتقاد از شیوه سنتی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی گفت:عصر استفاده از کاغذ و صندوق و سر صف ایستادن برای رای گیری گذشته و برای اینکه بتوانیم این نسل را به سمت تغییرات و اصلاحات صحیح هدایت کنیم باید خودمان آموزش ببینیم و به روز باشیم و یکی از جاهایی که میتوانیم این تغییرات را ایجاد کنیم شوراهای دانش آموزی است.
باستان ادامه داد:برای اولین بار در سطح کشور در سال 1398 با 2020 دانش آموز انتخابات شورای دانش اموزی را به صورت بر خط (آنلاین) برگزار کردیم که این اقدام ارزشمند در سایت وزارت خانه منعکس و بازتاب خوبی داشت. و امسال در برنامه داریم با رشد این عدد به 2900 دانش آموز برسیم تا گامی باشد به سمت روزی که همه انتخابات های دانش آموزی و ریاست جمهوری و مجلس و …. به صورت برخط (آنلاین) باشد.

در ادامه باستان به تشریح ساز و کار بستر پیشنهادی برگزاری برخط (آنلاین) انتخابات شورای دانش اموزی پرداخت.

انتخابات شورای دانش آموزی به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه اول شاهد پسرانه اجرا می شود و در سطح شهرستان کهگیلویه روز چهارشنبه ۲۵ آبان سایر مدارس فرآیند برگزاری انتخابات دانش اموزی را اجرا می کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.