حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
برگزاری یادواره شهیده آمنه حیدریان در چرام و عدم حضور برخی مسئولین در این مراسم
04 اکتبر 2022 - 23:22
شناسه : 6574
یادواره شهیده آمنه حیدریان با حضور مردم شهید پرور شهرستان چرام و عدم برخی از مسئولین برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی احتشام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: شهدا سه تا الگو داشتند که آن سه الگو عبارتند از خدا محوری، شهادت و ولایتمداری که شهدا با این الگو امام خود را انتخاب کردند.

 

وی افزود: اگر امام خمینی (ره) در سال 1342 قیام میکند و 15 سال تبعید میشود از تهران به نجف، از نجف به ترکیه، از ترکیه به پاریس این نشان میدهد که الگوی حضرت امام کسی نیست جز امام حسین (ع)

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام اضافه کرد: اگر رزمندگان، نیروهای مسلح و بسیج مقتدر در 8 سال دفاع مقدس با دست خالی با بیش از 180 کشور شرق و غرب مقابله میکند بدانیم که الگو گرفته از امام حسین (ع) میباشد.

 

 

وی افزود: اگر حسین فهمیده آن نوجوان 13 ساله نارنجک به کمر میبندد و به زیر تانک میرود و یک شهر را از دست رژیم بعث نجات میدهد و شهید میشود و آن جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) که میگوید الگوی من آن نوجوان13 میباشد، اگه شهیدان دوران و بابایی دو خلبان عزیز و شجاع ما بر فراز آسمانها با دشمنان مبارزه میکنند وشهید میشوند برگرفته از الگویی چون امام حسین (ع) میباشد.

 

احتشام در ادامه بیان نمود: دختر سرزمینی از بین رفت چه بسا اشتباه و غفلت صورت گرفته باشد آیا بخاطر یه غفلت باید خیلیا از بین برود و اموال یه کشور آسیب ببیند؟

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام اظهار داشت: نیروی انتظامی به وظیفه خود که ارشاد وامر به معروف بود عمل کرد که اگر ارشاد و امر به معروف نباشد هنجارها بوجود می آید اما متاسفانه عده ای تحت تاثیر حرفهای خارج نشینان قرار گرفته اند و نیروی انتظامی ما رو هدف قرار میدهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی احتشام گفت: سران خارج نشین و بیگانه در مصاحبه ای میگفتند نام مهسا یک رمز است و هدف ما نظام و ولایت میباشد.پس م فریب چنین حرفهای گستاخانه غرب و بیگانه رو نخورید.

 

وی افزود: در ثقیفه ولایت قضا شد حضرت علی (ع) به شهادت رسید، در کوفه امام حسن مجتبی (ع) به شهادت رسید در کربلا امام حسین (ع) به شهادت رسید پس به فرمایشات حضرت امام(ره) پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

 

احتشام گفت: امروزه باید حواسمان جمع باشد که نیروی انتظامی عزیزمان شب و روز در سرما و گرما با آن خدمات سخت و مثمر ثمر که حافظ جان و مال و ناموسمان میباشد و نباید یک به یک زحمات آنان را نادیده گرفته شود. و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند خط قرمز این مردم ولایت و نیروی نظامی وانتظامی است چون آرامش و امنیتمان را مدیون این عزیزانیم.

 

وی در پایان بیان نمود: کارکنان نیروی انتظامی اگر در گرما سوزان و سرمای یخبندان قدم برمیدارید و اگر قدمت برای خداست بدانید زیر قدمهایتان دعای امام زمان (عج) نهفته است.

 

از نکات عجیب این مراسم این بود که از مسئولین فقط فرمانده وپرسنل ناحیه مقاومت بسیج، جانشین و پرسنل نیروی انتظامی، ریاست کمیته امداد امام خمینی و ریاست شرکت گاز حضور داشتند و دیگر مسئولین دولتی در این مراسم حضور نداشتند و جالب اینجاست که طبق بررسی صورت گرفته تمامی مسئولین شهرستان توسط برگزار کنندگان این یادواره به صورت رسمی به این مراسم دعوت شده بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.