حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1545 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
ال کلاسیکو هندبال ایران در رده سنی جوانان را فرازبام خائیز برد
20 سپتامبر 2022 - 21:18
شناسه : 6281
آغاز مسابقات هندبال جوانان باشگاه های ایران؛ امروز 29شهریور 1401مسابقات هندبال قهرمانی هندبال باشگاه ها ودسته جات ازاد ایران در رده سنی جوانان به میزبانی دهدشت در سالن شهید باهنر دهدشت آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

امروز 29شهریور 1401مسابقات هندبال قهرمانی هندبال باشگاه ها ودسته جات ازاد ایران در رده سنی جوانان به میزبانی دهدشت در سالن شهید باهنر دهدشت آغاز شد.

 

ال کلاسیکوی هندبال رده های سنی هندبال ایران را باز هم فرازبام خائیز دهدشت برد.

 

به گزارش بلادشاپور، در اولین روز مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات ایران در دهدشت تیم های مدعی فرازبام خائیز میزبان و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار ۲۹به۲۸سود فرازبام خائیز پایان یافت.

 

شاگردان ازاد منجیری مدعی عنوان قهرمانی در  نیمه اول این  دیدار با ارائه یک بازی سریع و هماهنگ به برتری رسیدند.

 

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۶به۱۴ به سود فرازبام خائیز به پایان رسید.

 

فولاد مبارکه که باتوجه به فرمت مسابقات میدانست فرازبام جدی ترین و نزدیک ترین رقیب خود است در آغاز نیمه دوم درصدد جبران اختلاف برآمد و تا دقیقه ۱۱بازی را مساوی کرد.

 

هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم اما این جوانان فرازبام بودند که بر بازی مسلط شده و در نهایت بازی اول و در واقع فینال مسابقات را فرازبام زرده و گامی بلند برای تکرار قهرمانی برداشت.

 

گفتنی است این مسابقات با شرکت پنج تیم از امروز در دهدشت آغاز شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.