حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه؛ رسانه گریزی برخی مدیران در کهگیلویه ادامه دارد/مدیران خدمات نظام را بیان کنند/ عزل مدیران سنتی و جایگزینی مدیران جوان و انقلابی در اولویت باشد
07 فوریه 2022 - 16:46
شناسه : 3236

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه از رسانه گریزی برخی از مدیران خبرداد و گفت؛ برخی مدیران در عصر ارتباطات گرفتار خبرنگار هراسی هستند و بهانه های مختلف سعی دارند خدمات نظام را بیان نکنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *خلیل مهرجو در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:کارها و خدمات زیادی با پیروزی انقلاب شکوهمند […]

ارسال توسط :
پ
پ
رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه؛ رسانه گریزی برخی مدیران در کهگیلویه ادامه دارد/مدیران خدمات نظام را بیان کنند/ عزل مدیران سنتی و جایگزینی مدیران جوان و انقلابی در اولویت باشد
رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه از رسانه گریزی برخی از مدیران خبرداد و گفت؛ برخی مدیران در عصر ارتباطات گرفتار خبرنگار هراسی هستند و بهانه های مختلف سعی دارند خدمات نظام را بیان نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *خلیل مهرجو در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:کارها و خدمات زیادی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون در سطح شهرستان انجام شده که باید این خدمات توسط مدیران و د در گفتگو با رسانه ها برای مردم بیان شود.

وی ادامه داد؛ گاها مشاهده میشود مدیران با چندین سال سابقه مدیریتی و همچنین برخی مدیران که در دولت جدید منصوب شدند به طریق مختلف سعی دارند خدمات انقلاب بیان نکنند، این مدیران در طول دوران مدیریتی یک نشست خبری برگزار نکرده و ارتباطی با خبرنگاران ندارد.

مهرجو تصریح کرد؛ قطعا مدیرانی که از رسانه ها گریزان هستند سعی در سرپوش گذاشتن بر نقاط ضعف و ناکارآمدی خود دارند و زیبنده نیست مدیری کارهای نظام و دولت را بیان نکند.

وی اضافه کرد: برخی مدیران عملکرد خود و خدمات نظام را در قالب یک عکس و یا گروه ۱۵۰ نفری به اشتراک میگذارند و همچنان از رسانه ها گریزان هستند(هرچند برخی زحمت همین کار را به خود نمی دهند) قطعا به خوبی میدانند که رسانه ها نقاط ضعف را جهت رفع اطلاع رسانی می کنند.

رئیس انجمن خبرنگاران گفت: گاها خبرنگاران از رسانه گریزی مدیران نزد ما گلایه می کنند که این امر شایسته نظلام نیست، انتظار می رود مدیران سنتی و رسانه گریز عزل تا مدیران جوان، جهادی و انقلابی و پای کار و اهل تعامل با رسانه بر منصب ریاست بنشینند.

وی ابراز کرد: مدیران می گویند خبرنگاران را نمیشناسیم ضعف از حوزه خبر نیست ضعف از مدیرانی است که تعامل ندارند و از رسانه گریزان هستند و گرنه خبرنگاران شهرستان مشخص و در چارچوب قانونی فعالیت دارند.

مهرجو افزود: انتظار می رود استاندار، فرماندار و دیگر نهادها متولی ضمن عزل مدیران رسانه گریز و سنتی در معرفی مدیران دقت کنند،مدیرانی منصوب کنند که با رسانه ها تعامل داشته و خدمات جمهوری اسلامی را بیان کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.