حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
میز خدمت مسئولان کهگیلویه به مناسبت دهه مبارک فجر
07 فوریه 2022 - 0:25
شناسه : 3113

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر میز خدمت مسئولان کهگیلویه در روستاهای راک و چیر برگزار شد. به گزارش بلادشاپور،فرماندار کهگیلویه یکی از مهم ترین اهداف تشکیل میز خدمت را جلب اعتماد و دادن امیدواری به مردم ذکر کرد و گفت: ارائه میز خدمت با حضور مدیران و روسای ادارات باعث کاهش فاصله میان […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر میز خدمت مسئولان کهگیلویه در روستاهای راک و چیر برگزار شد.

به گزارش بلادشاپور،فرماندار کهگیلویه یکی از مهم ترین اهداف تشکیل میز خدمت را جلب اعتماد و دادن امیدواری به مردم ذکر کرد و گفت: ارائه میز خدمت با حضور مدیران و روسای ادارات باعث کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می شود که یکی از ارزش های اساسی فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی است. 

 

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکلات مطرح شده مردم در این روستاها بیشتر مشکلات نامناسبی معابر، انواع ساخت و سازها، آب , برق ,کشاورزی دریافت انواع تسهیلات برای نیازهای ضروری، ساخت و ساز روستایی است تصریح کرد : تلاش می شود مشکلات در حد ظرفیت دستگاههای شهرستان احصا و مرتفع گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.