حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام تقدیر و تشکر خانواده پرویزی از مردم و مسئولان
20 دسامبر 2021 - 21:20
شناسه : 2692

خانواده پرویزی با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم و مسئولان به جهت شرکت در تشییع و تدفین شادروان شمس الله خان پرویزی ” تشکر و قدردانی کردند.   به گزارش بلادشاپور، متن پیام خانواده پرویزی به شرح زیر می باشد؛   بسمی تعالی  من لم یشکر المخلوق ،لم یشکر الخالق »  «کاش با قیمت […]

ارسال توسط :
پ
پ




خانواده پرویزی با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم و مسئولان به جهت شرکت در تشییع و تدفین شادروان شمس الله خان پرویزی ” تشکر و قدردانی کردند.

 

به گزارش بلادشاپور، متن پیام خانواده پرویزی به شرح زیر می باشد؛

 

بسمی تعالی 

من لم یشکر المخلوق ،لم یشکر الخالق » 

«کاش با قیمت جان عمر تو میشد ممکن /تا دهم جانی و از بهتر تو عمری بخرم»

 

پدرجان؛تا که بودی ،پنجره ها،با بالهای گشوده از آفتاب ،باغچه امیدمان را مرور میکرد. و در میان گلشن وجودت،گرمی نفس هایت،تیررس اضطراب و تشویش را مجال نمی داد .

با تو: آجر به آجر ساخته میشدم،وقتی پناه امن دستانت،موسیقی مهربان عشق پدری را به ترنم امید،مبدل می‌نمود.و زندگی هر دم در من جاری می‌شد.

و اما در نبودنت پدرجان:

 

به نسبتی میشوم در هزار توی رنج‌های خویش و بی تو شکوه جهانم ویرانه ایست مسکوت.

احتراماً و در کمال ادب و تواضع و به رسم پاسداشت محبت و الطاف شما سروران گرامی،دوستان ،اقارب ،بستگان و وابستگان،همکاران و همسایگان و همراهان،همه اقشار و اصناف،مردم دلیر ،فهیم ،ایل بزرگ چرام ،سایر ایلات محترم استان و اقوام ،و همه آنهایی که به هر صور امکان در تمام ایام بیماری پدر مرحوم مان ،شادوران«شمس الله خان پرویزی» تا بهنگامه فوت و تشییع و تدفین ،به رسم نیکوی انسانیت و آیین مقدس مهربانی و مهرورزی،با جاری نمودن دریای مهر و محبت بی شائبه خویش،قامت بلند اندوه کسالت پدر و غم هجران ابدی اش را برایمان کوتاه تر نمودند و یارای ما در پذیرش این مصیبت سترگ و تسلی خاطر مان را سبب شدند،صمیمانه و از سر اخلاص ،تقدیر و تشکر مینماییم.و ضمن پذیرش آیین تلخ کوچ ابدی آدمیان،خاصه پدر عزیزمان،از خداوند هستی بخش،فرصت مغتنم جبران این همه لطف و محبت بی دریغ شما سروران و اهالی قبیل مهربانی را عاجزانه خواهانیم.و در همین راستا به اطلاع کلیه سروران می رساند ،مراسم هفتمین روز درگذشت پدر عزیزمان ،روز پنج شنبه به مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ بعدازظهر از ساعت ۱۴لغایت ۱۷عصر در جوار مزارش واقع در آرامستان روستای القچین سفلی برگزار میگردد.

حضور گرم شما تسلی خاطر ماست.

بااحترام 

 

خانواده داغدار پرویزی ،و جمیع منسوبین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.