حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
14 دسامبر 2020 - 12:42
شناسه : 2081

درشهرستان بویراحمد که بیش از ۶۸ هزار دانش آموز دارد ، مشکل زیرساخت در خصوص فضای شاد را در اکثر نقاط شهرستان داریم که باعث شده آموزش در این فضا با بحران مواجه گردد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت […]

ارسال توسط :
پ
پ



درشهرستان بویراحمد که بیش از ۶۸ هزار دانش آموز دارد ، مشکل زیرساخت در خصوص فضای شاد را در اکثر نقاط شهرستان داریم که باعث شده آموزش در این فضا با بحران مواجه گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار گردید.

در این نشست کورش دلشاد گفت: از استقرار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خوشحال شدم.

واژه اینکه یک جوان علمی ودارای روحیه جهادی در رأس ستاد در استان قرار گرفته خوشحالی و رضایتمندی را دوچندان نموده است.

دلشاد افزود: کارهای زیربنای و کلان که توسط این ستاد انجام گرفته در حوزه‌های مختلف ماندگار و گره گشا بوده است و حرف برا گفتن دارد و حقیقتا دغدغه‌های های امام رحمه‌الله علیه و همچنین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را در بخش های گوناگون خصوصاً مناطق محروم و کمتر برخوردار بر طرف نموده است .

وی با اشاره به روحیه جهادی آقای نادری گفت:

دکتر نادری از شخصیت های علمی و کار بلد و مدیری توانمند و دارای دغدغه در سطح استان و کشور هستند.

که امید داریم با حضور حضرتعالی در استان تحولات بسیار زیادی در زمینه محرومیت زدایی شاهد باشیم و قطعات مثمر ثمر خواهد بود.

کورش دلشاد در ادامه ابراز داشت: زیر بنای توسعه‌ی در هر کشور نیروی انسانی می‌باشد در واقع راه توسعه هر کشور از مسیر آموزش و پرورش عبور میکند . اگر آموزش پرورش قوی نداشته باشیم حتماً متضرر میشویم و قابل جبران نخواهد بود.

دلشاد گفت: کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی دو شعاری می‌باشد که در ابتدای مسئولیت مطرح نمودم و پایند به این دو شعارهستم و تلاش میکنم که به مرحله اجرا برسند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: متأسفانه در این مقطع زمانی با آموزش در بحران دست پنجه نرم میکنیم و فضای کرونایی مارا مجبور به فعالیت آموزشی در بستر شاد نموده است و در سطح استان ما خصوصاً شهرستان بویراحمد که بیش از ۶۸ هزار دانش آموز دارد ، مشکل زیرساخت در خصوص فضای شاد را در اکثر نقاط شهرستان داریم که باعث شده آموزش در این فضا با بحران مواجه گردد.

دلشاد بیان نمود: متأسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان ما در تهیه تبلت و گوشی اندروید با مشکلات شدیدی روبرو هستند و روزانه مراجعات زیادی در این خصوص داریم و انتظار میرود با توجه با ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشید.

 

در این نشست صمیمی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: به عنوان یک سرباز انقلاب در جهت خدمت به مردم استانم را توفیق الهی دانسته و خوشحالم که به استان آمدم و در جهت خدمت و توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی بر خود تکلیف دانسته و در این خصوص از خدای متعال میخواهم که یاریمان کند.

دکتر نادری که خود از فرزندان این استان بوده خود را متعلق به استان دانسته وگفت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خدمت رسانی و محرومیت زدایی خوشبختانه نباید برکت 264 کلاس درس در سطح استان ساخته است

و هر جا مشکلی در زمینه های مختلف توسعه استان وجود داشته باشد با تمام توان این ستاد پای کار بوده ودر جهت خدمت رسانی و گره گشایی تمام تلاش خود را به کار می‌بندد.

نادری ابراز داشت : درخصوص تأمین تبلت برای دانآموزان نیازمند طرح های مختلفی را در دستور کار داریم که امید داریم در این خصوص گام های بسیار خوبی را برداریم.

وی عنوان کرد: در بحث تهیه لوازم التحریر و بسته های آموزشی بهداشتی کارهای بسیار جالبی انجام گرفته و با هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و مدیرت محترم اداره انشاءالله به هدف های بسیار خوبی دست پیدا میکنیم.

دکتر نادری در پایان ابراز داشت : درهر زمینه‌ای که باری از دوش آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برداشته شود آمادگی لازم را جهت مساعدت داریم و این را بر خود تکلیف میدانیم و در خصوص وسایل گرمایشی و سرمایشی باز طرح هایی در دست اقدام داریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.