حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
وضعیت کرونایی “دیشموک” و “قلعه‌رئیسی” رضایت‌بخش نیست
12 دسامبر 2020 - 17:12
شناسه : 2059

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ بخش دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه وضعیت کرونایی مطلوبی ندارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: منطقه دیشموک در شهرستان کهگیلویه وضعیت مطلوبی ندارد و به مردم و مسولان استانی و شهرستانی تذکر […]

ارسال توسط :
پ
پ



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ بخش دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه وضعیت کرونایی مطلوبی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: منطقه دیشموک در شهرستان کهگیلویه وضعیت مطلوبی ندارد و به مردم و مسولان استانی و شهرستانی تذکر می‌دهیم که مواظب منطقه قلعه‌رییسی و دیشموک باشند و از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی برای کنترل شیوع ویروس کرونا در این مناطق استفاده شود.

 

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در آمارهایی که ارائه شده متوجه کاهش بستری 50 درصدی مبتلایان هستیم که بدون شک این دستاورد حاصل همکاری و تعامل مردم است.

 

وی همت کادر درمان و بهداشت، دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی را قابل تقدیر دانست و افزود: جا دارد از همه مردم که به ما اعتماد کردند و به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اهتمام داشتند نیز تشکر کنیم.

 

کلانتری خاطر‌نشان کرد: نباید کار را تمام شده فرض کنیم، هم‌اکنون استان از وضعیت قرمز خارج شده ولی آنچه مهم است حفظ این وضعیت و برون رفت از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد است و این مهم نیازمند مشارکت همگانی است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر از وضعیت نارنجی خارج شویم، و به وضعیت زرد برویم اصناف و گروه‌های شغلی بیشتری می‌توانند فعالیت کنند و زندگی مردم به حالت مطلوب‌تری می‌رسد.

کلانتری با اشاره به اینکه هم اکنون چهار شهرستان ما در وضعیت نارنجی هستند، تصریح کرد: باید هوشیار باشیم چرا که وضعیت نارنجی یک وضعیت شکننده است و با کمی اهمال و سهل‌انگاری امکان دارد این وضعیت تبدیل به قرمز خواهد شد.

 

وی افزود: عملکرد نیروی انتظامی استان در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی نشان از پای کار بودن این نیروی خدوم و متعهد است، و آمار ارائه شده از طرف نیروی انتظامی نشان از همکاری بیش از 70 درصدی مردم در رعایت دستورالعمل‌ها دارد، و همچنان عده‌ای همکاری نمی‌کنند و زندگی خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

 

کلانتری با گلایه از افرادی که دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت نمی‌کنند، گفت: جای تعجب است که برخی افراد از رعایت دستورالعمل‌ها سرپیچی می‌کنند، دستورالعمل‌ها چیزی جز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده‌ از ماسک نیست، و توجه به سلامت خود و دیگران موضوع پسندیده‌ای است، اما متاسفانه برخی افراد کوتاهی می‌کنند و باعث می‌شوند که برای مردم دردسر ایجاد شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: طبق آمار ارائه شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا 51 درصد از شیوع ویروس کرونا و آمار مبتلایان مربوط به دورهمی‌های خانوادگی و محفل‌های خانوادگی است، وقتی در دورهمی کنار هم قرر می‌گیرید و ماسک خود را بر می‌دارید، احتمال اینکه دو هفته بعد سر و کار به آرامستان کشیده شود زیاد است.

 

کلانتری یادآور شد: در روز 13 فروردین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد مناسب و خوبی داشتند، و مشارکت خوبی در رعایت دستورالعمل‌ها داشتند، امیدواریم که مردم در شب یلدا مواظب باشند و از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری هرگونه تجمع در وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، تلاش شود تا موضوع مقابله با ویروس کرونا بین مردم و خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.