حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1545 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
توزیع ۲۱۰۰ بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه هلال احمر استان
06 اکتبر 2020 - 19:06
شناسه : 1919

در سومین مرحله رزمایش کمکهای مومنانه جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۲۱۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در سراسر استان میان نیازمندان توزیع خواهد شد .  این رزمایش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از داوطلبان این جمعیت برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، […]

ارسال توسط :
پ
پ



در سومین مرحله رزمایش کمکهای مومنانه جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۲۱۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در سراسر استان میان نیازمندان توزیع خواهد شد . 

این رزمایش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از داوطلبان این جمعیت برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، استاندار در جمع پرسنل و داوطلبان و در حاشیه اجرای این رزمایش مومنانه ابتدا از تلاشها و زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر استان که در همه حوادث و اتفاقات و مناسبتها به صورت جهادی پای کار هستند و در حال خدمت رسانی به مردم و آسیب دیدگان هستند، تقدیر کرد و گفت: امروز شاهد یک کار خیرخواهانه و خداپسندانه هستیم 

 

استاندار افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب جدی به برخی مشاغل و حرفه ها موظف هستیم که در حد توان به فکر معیشت نیازمندان و آسیب دیدگان باشیم .

 کلانتری محاسبه دقیق و شناسایی افراد نیازمند و حفظ حرمت و شأن خانواده هایی که این بسته ها را دریافت می کنند از اولویت های مهم و اساسی است و تلاش شود این بسته های معیشتی در همه نقاط و جای جای استان به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع شود.

استاندار خاطر نشان کرد تاکنون رزمایش های متعدد کمک های مومنانه از سوی نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادها برگزار شد و کمک های خوبی در نقاط محروم استان در بین نیازمندان توزیع شد.

کلانتری گفت: در این رزمایش به همت جمعیت هلال احمر تعداد ۲۱۰۰ بسته معیشتی ،متشکل از ۷ قلم کالای ضروری مورد نیاز خانواده های نیازمند به ارزش تقریبی هر بسته ۴ میلیون ریال آماده شده که به سرعت به شهرستان ها انتقال داده شده تا در مناطق روستایی و محروم توزیع شود.

 

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که هیچ فرد نیازمندی ضرورت نداشته باشد که به مرکزی مراجعه کرده و باعث تجمع شود، باید با برنامه ریزی همه این بسته ها با کمال حفظ احترام و حرمت خانواده ها تقدیم آنان شود. 

 

استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد با بیان اینکه ، جمعیت هلال احمر استان در اجرای سیاست ها و برنامه های ذاتی تاکنون به خوبی عمل کرده است باید از همه داوطلبان و امدادگران و‌ مدیران آن تقدیر کرد.

 

کلانتری در پایان افزود: از همه خیرین و کسانی که توان مالی دارند دعوت می کنم تا در این خدمات و رزمایش های خداپسندانه شرکت کنند و با کمک به نیازمندان گامی موثر در جهت رضای پروردگار بردارند.

 

جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: تاکنون تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی و معیشتی تحت عنوان رزمایش کمک‌های مومنانه و در سه مرحله و در راستای تحقق شعار (هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان )تأمین شده و در توزیع آنها نیز تلاش شده است تا حتماً به دست نیازمندان واقعی از جمله مستمندان، بیماران کرونایی و مشاغل آسیب دیده از کرونا برسد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.