حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
آیا وعده مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای بهره برداری از دو بیمارستان محقق می‌شود
05 دسامبر 2020 - 14:53
شناسه : 1910

بهره برداری از دو بیمارستان بهمئی و نرگسی گچساران بعد از گذشت ۷ سال از آغاز عملیات اجرایی آن‌ها، هنوز در حد شعار مانده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی اسفند 93 در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار متر مربع و بیمارستان نرگسی […]

ارسال توسط :
پ
پ



بهره برداری از دو بیمارستان بهمئی و نرگسی گچساران بعد از گذشت ۷ سال از آغاز عملیات اجرایی آن‌ها، هنوز در حد شعار مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی اسفند 93 در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار متر مربع و بیمارستان نرگسی گچساران سال 92 در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع با زیربنای 12 هزار مترمربع در 6 طبقه آغاز شد ولی هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند.

 

معاونت منابع و توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 20 پروژه بهداشتی و درمانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون 43 طرح بهداشتی در استان به بهره‌برداری رسیده است.

 

جلال پوران‌فرد با اشاره به اینکه به زودی کلینیک دهدشت و بیمارستان نرگسی گچساران به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تاکنون پیشرفت کاری بیمارستان نرگسی گچساران 92 درصد است و 90 درصد تجهیزات آن خریداری شد و 10 درصد باقیمانده نیز در مرحله خرید و استعلام است.

وی بیان کرد: بیمارستان بهمئی نیز بیش از 90 درصد پیشرفت کاری دارد، که بخش زیادی از تجهیزات این بیمارستان نیز خریداری شده و مابقی در حال خرید و استعلام است.

 

پورانفرد از ساخت بیمارستان در شهر سی سخت نیز خبر داد و گفت: نقشه و معماری بیمارستان سی‌سخت تایید و مرحله خاکبرداری نیز انجام شده است.

 

معاونت توسعه، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بیمارستان لنده نیز با 15 درصد پیشرفت کاری در مرحله اجرای ستون است، بیان کرد: در زمینه بیمارستان پاتاوه نیز ابتدا باید زمین اهدایی به نام دانشگاه علوم پزشکی ثبت تا مراحل بعدی آن انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.