حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
دلنوشته بیمارکرونایی چرامی ازکادر درمان بیمارستان امام خمینی دهدشت
03 دسامبر 2020 - 16:27
شناسه : 1886

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،یک بیمار بهبود یافته از کرونا، پس از گذراندن دوره درمان و به دست آوردن سلامتی خود در حرکتی فرهنگی از تلاش و زحمات وافر کادر درمانی این مراکز تقدیر کرد. یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ اى که نامش […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،یک بیمار بهبود یافته از کرونا، پس از گذراندن دوره درمان و به دست آوردن سلامتی خود در حرکتی فرهنگی از تلاش و زحمات وافر کادر درمانی این مراکز تقدیر کرد.

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است

اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد

ای مرهم درد همه دردمندان

لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان

آمین یا رب العالمین 

خداوند متعال را سپاسگزاریم که با دعای خیر شما خوبان و تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه پرستاران و بیمارستان سلامتی و تندرستی که مهم ترین نعمت خداوندی ست،نصیب من وبرادرم شد و توانستیم از این مرحله سخت بیماری منحوس کروناعبور نماییم .

بی شک واژه سپاس و تشکر از شما، کادر پزشکی و همه فعالان در این حوزه اعم از پزشکان و پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی/همه دوستان وآشنایان ‌بویژه مجموعه دوستان ارزشمندم در سپاه وبسیج شهرستان چرام ،در راس ،فرماندهی محترم ناحیه جناب سرهنگ پوربهشت وهمکاران محترمشان ودوستان بسیجی وهمه عزیزانی که با پیام و تماس و ..اظهار هم دردی کردندو جویای احوال شدند‌ بسیار ناچیز است.

اما تشکر ویژه از خانواده این حقیر بویژه خواهر عزیزم سرکارخانم زینب فریور که همواره بسیجی وار و جهادگر در این شرایط سخت با حضور خود در بیمارستان جهادی دیگر نمودند و مراقبت های لازم را داشتند‌وبا12روزپرستاری دربخشهای بستری کویید19درسلامتی کامل به سر می برند.

بی شک تلاش های ایشان برای ما که سرپرستی همزمان از پدر ومادرم را در خانه نیز داشتند قابل ستایش و ناستودنی است .

مجددا جای تشکر است از صبر و استقامت، پایداری و مقاومت، گذشت ها و فداکاری ها در این روز‌های سخت، هرگز فراموشمان نمی‌شود، امروز روز سخت امتحان است و همه ما به فضل الهی از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهم آمد. آنچه بیش از همه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی و جهادی جامعه بزرگ بهداشت و درمان است که جا داردمجددا از این خدمت صادقانه تقدیر و تشکر نمایم. بی شک همه مردم و مسئولان قدردان این خدمات ایثارگرانه شما هستند و امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم و رعایت موارد بهداشتی از این پدیده نیز به سلامت عبور کنیم. سلامتی و عزت روز افزون را برای همه خدمتگزاران خواهانیم.

ارادتمندهمه شما:

مسلم.فریور

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “دلنوشته بیمارکرونایی چرامی ازکادر درمان بیمارستان امام خمینی دهدشت”
  1. جانت سلامت عزیز دل ما?❤

    پاسخ
  2. خداوند حافظ مدافعان سلامت کشورمون که تو این ایامی که بیماران با ویروس منحوس دست و پنجه نرم میکنن مانند مادری مهربان،مهر و محبت خودشان رو وقف بیماران میکنند .به امید روزهای بهتر که بدون هیچ ترس واهمه عزیزانمان را در آغوش بکشیم و بار دیگر فشار دستهایمان از روی عشق و محبت را حس کنیم.
    و به حق پاداش مدافعان سلامت در این دنیا قابل وصف نخواهد بود و خداوند یکتا اجر آنان را خواهد داد.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.