حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1545 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
آیین تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید شهر دهدشت//تابش نژاد : برای توسعه شهر دهدشت از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهم کرد
21 اکتبر 2020 - 23:47
شناسه : 1364

آیین تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید شهر دهدشت باحضور فرماندار ، مسئولان شهرستانی ، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری،اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت و مدیران شهری برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور؛فرماندار کهگیلویه با اشاره به مطالبات صریح و واضح شهروندان شهر دهدشت با انتقاد از وضعیت نا بسامان مبلمان شهری […]

ارسال توسط :
پ
پ



آیین تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید شهر دهدشت باحضور فرماندار ، مسئولان شهرستانی ، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری،اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت و مدیران شهری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور؛فرماندار کهگیلویه با اشاره به مطالبات صریح و واضح شهروندان شهر دهدشت با انتقاد از وضعیت نا بسامان مبلمان شهری دهدشت گفت : توازن فرهنگی در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری رعایت نشده است.

علیرضا اتابک ساختار شهری را دارای ایرادهای اساسی دانست و گفت: بانوان دهدشت برای تفریح فضای مناسبی در اختیار ندارند.

 

وی اضافه کرد: تصمیم واحد شورای شهر در انتخاب شهردار جدید تصمیم عاقلانه و اتفاق میمونی است و می‌تواند به عنوان یک ظرفیت در شهرستان نهادینه شود.

 

فرماندار کهگیلویه به وضعیت نامطلوب نظافت شهری اشاره کرد و با بیان اینکه بوی لجن کانال‌ها مردم را کلافه کرده،گفت: انتظار می‌رود شهردار برای تنظیف محیط شهری و ساماندهی مبلمان دست به کار شود.

فرزاد اذریان عضو شورای اسلامی شهر و عضو شورای عالی استانهای کشور پاکدستی و قانونمندی را از مؤلفه‌های خاص برخه شهردار پیشین برشمردو گفت: شهردار منتخب یکی از خوش اقبال ترین گزینه هایی بود که در طی این سه سال معرفی شد.

 

وی متذکر شد:اگر اعضای شورای شهر برای انتخاب تابش نژاد به‌عنوان شهردار منتخب مجاب شدند نه اقلیت های سیاسی و قومی ملاک انتخاب آنها بود نه سفارشات سیاسی بلکه «تعهد»،«تخصص»،و« روزمه کاری» وی بود.

 مدیرکل دفتر امور شهری استانداری با حدیثی از امام علی «ع» آغاز کرد که فرمود فرصت مثل ابر می گذرد.

دکتر عیسی شهامت گفت :شرف به همت های بلند است،استخوان های پوسیده را واکاوی نکنیم ،کاری به شهرداران گذشته نداشته باشیم.

 

وی گفت : آفت موفقیت کسلی،تنبلی و روزمرگی است و اگر برای هر روز برنامه نداشته باشید،موفقیت حاصل نمیشود.

وی خطاب به شهردار تاکید کرد؛ قرار نیست تمام مشکلات شهر را حل کنید،بودجه و امکانات لازم وجود ندارد و منابع مالی و نیروی انسانی محدود است.

عیسی شهامت ادامه داد : شهردار جدید با کمک دولت و ارائه برنامه های خود کارهای مفیدی را انجام دهد و با برنامه ریزی برای بخش های مورد نظر ، انتظارات مردم را معقول کند .

 

وی اضافه کرد : هر چند منابع شهرداری محدود است اما با برنامه ریزی برای منابعی که در اختیار است ، میتوان اقدامات موثری انجام داد و در حوزه های مختلف خدمات مناسبی را با حفظ کرامت انسانی به مردم ارائه کرد .

 

شهامت گفت : با توجه به شرایط خاص شهرداری و انتظارات بالایی که از شهردار جدید وجود دارد ، نظارت ها و کمک به شهرداری بیشتر خواهد بود .

شهردار منتخب کهگیلویه در ابتدای این آیین ضمن تشکر از تمام کسانی که به وی برای انتخابش اعتماد کردند گفت: دراین پروسه ای که طی شد و موجب شد خدمتگزار مردم باشم ، در قبال لطف مردم شهرم خود را متعهد و متعهدتر از قبل میدانم که شبانه روز با تلاش مستمر و برنامه ریزی صحیح درراستای خدمت شایسته به مردم ، ایجاد شهری سالم بر مبنای عدالت و حفظ منافع و رفاه مردم هر آنچه را که در توان دارم در طبق اخلاص برای مردم گذاشته و از هیچ کوششی دریغ نکنم. 

 احسان تابش نژاد گفت:یقینا در این فرصت کوتاه باقیمانده ،وعده کارهای خارق العاده ، بی صداقتی با مردم است ، اما اگر در همین مدت کوتاه با حمایت مسیولین شهری و استانی، شورای محترم ، پرسنل شهرداری و حمایت مردمی و رسانه،میتوان و میتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه داد و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کرد.

وی به مشکلات اساسی شهرداری اشاره کرد و گفت:پرداختن به مشکلات پرسنل خدوم شهرداری که قرار است در یک کالبد و یک مسیر ودر راستای اهداف شهرداری حرکت کنیم امری ضروریست که برای رفاه حال کارکنان باید پایه حقوق اولیه آنها تامین شود و از پرسنل شهرداری هم میخواهم که قومیتی گرایی و جناح بندی های سیاسی را کنار بگذارند تا باهم و در کنار هم یک مسیر را دنبال کنیم .

 

وی تمام اهداف و برنامه ریزی های خود را بر اساس توانایی ،پاکدستی و توانمندی نیروهای شایسته شهرداری اعلام کرد و گفت :قول میدهم ذهنیتی و حتی سایه ای از افکار دوستی، قومیتی و جناح بندی های سیاسی از ذهنم عبور نخواهد کرد.

 

وی مهمترین وظیفه خود در حوزه مدیریت شهری را ایجاد درآمد پایدار برای ثبات در حرکت به سوی اهداف طراحی شده عنوان کرد و گفت:ایجاد درآمد باید همزمان با چرخه تولید و ساخت و ساز کارهای عمرانی همراه باشد.

 

تابش نژاد با ابراز تأسف برای اولویت اولش در حوزه شهری که سر و سامان دادن به بحث نظافت عمومی و جمع آوری زباله های شهر است افزود : شهردار جدید باید روی اهداف جدیدتر و به روزتری برنامه ریزی کند و افقی برای توسعه شهر طراحی کند .

 

تابش نژاد یکی از مهمترین برنامه های خود را سامان دهی ورودی های نامناسب شهر عنوان کرد و گفت:با 

انعقاد تفاهم نامه ای جدی با اداره راه و شهرسازی ، سامان دهی ورودی های شهر را مردم حس می کنند.

 

وی برنامه ریزی و زمان بندی مدون برای انجام کارهای روزانه و معطل نماندن مردم در شهرداری را در برنامه خود ذکر کرد.

تابش نژاد،اجرای کمربندی سوم ، طرح ولایت و شهرک پرستاری را از طرح های مهم خود دانست و گفت:با توجه به وضعیت پیش آمده،ساخت و ساز ها در شهر دهدشت متوقف شده و درآمد های شهرداری نیز کاهش یافته که برای تعدیل قیمت مسکن و کمک به اقشار کم درآمد اجرای شهرک های مذکور نیازی اساسی است .

 

وی راه اندازی کارخانه سنگ‌شکن را از دیگر اولویت هاو نیازهای شهرداری دهدشت عنوان کرد و ادامه داد : با راه اندازی این کارخانه مصالح اولیه مورد نیاز ساخت و ساز مردم و هزینه های جاری شهرداری تامین شود .

 

شهردار دهدشت گفت : در خصوص فضای سبز و زیبا سازی فضای شهری با همکاری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نخبه های هنری ، آثار فاخر و هنری معاصر را تولید و در فضای شهری استفاده خواهیم کرد تا بخشی ازاین کاستی ها جبران شود .

احسان تابش نژاد در پایان ضمن قدردانی از همه حضار گفت : اینجانب صادقانه آماده همکاری با تمامی گرایش های سیاسی و نهادهاهستم و پذیرای تمامی پیشنهادات خلاقانه و مشورت های بجا و سازنده خواهم بود.شهردار دهدشت در پایان از همه مسولان استانی و شهرستانی بویژه فرماندار شهرستان کهگیلویه ، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری ، شورای تامین ، شورای اداری ، شوارای شهر و پرسنل شهرداری تشکر کرد و ادامه راه و توسعه شهر را نیازمند همراهی همه مردم و مسولان دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.