حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1545 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
بانک ها خط مقدم اقتصادی/ مسولان برای مشکلات بانک رفا کارگران دهدشت چاره اندیشی کنند.
20 اکتبر 2020 - 15:18
شناسه : 1356

بانک ها بعنوان خط مقدم اقتصادی کشور خدمات گسترده ای را به مردم و نظام اقتصادی ارائه میدهند ، ارائه خدمات مطلوب نیازمند توسعه زیرساخت ها در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری است.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،در استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به جمعیت کم نسبت به سایر […]

ارسال توسط :
پ
پ



بانک ها بعنوان خط مقدم اقتصادی کشور خدمات گسترده ای را به مردم و نظام اقتصادی ارائه میدهند ، ارائه خدمات مطلوب نیازمند توسعه زیرساخت ها در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری است. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،در استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به جمعیت کم نسبت به سایر استان ها تعداد شعب خدمات رسانی بانکها نیز کمتر است.

 که این موضوع مشکلاتی را هم برای مردم و هم کارکنان بانک ها بوجود آورده است .

 

در سال های اخیر تعدادی از بانک ها خصوصی سازی شد و دایره خدمات رسانی به حوزه اداری در این بانک ها نسبت به گذشته کمتر شده است .

اما هستند برخی از بانک های دولتی که با وجود دامنه فراوان خدمات رسانی به اقشار مختلف و حجم وسیع کار با مشکلات زیادی روبرو هستند اما یکی از این بانک ها ، بانک رفاه کارگران است که در شهرستان کهگیلویه که جمعیت شهرستانهای همجوار از جمله چرام و لنده را پوشش میدهد و خدمات گسترده ای در حوزه های مختلف به مردم و ادارات از جمله سازمان تامین اجتماعی،شبکه بهداشت و انواع مشتریان خصوصاً قشر آسیب‌پذیر جامعه که شامل بازنشستگان تامین اجتماعی،مستمری بگیران و معلولان بهزیستی،…به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

آیا این حجم از خدمات رسانی بانک تک شعبه ای رفاه باوجود مشکلات زیادی،، مانند کمبود نیروی انسانی، نبود زیر ساخت مناسب با حجم زیادی از مشتریان روزانه در فضای کوچک و بسته جز اجحاف و ظلم در حق کارمندان این بانک و هم حق مشتریان و مردم این شهرستان چیز دیگری است ؟!

یقیناً اگر فداکاری و از خودگذشتگی کارمندان این شعبه ورعایت اصل مشتری مداری نبود،صدای اعتراض بلند می شد !

 این پرسنل خدوم با این حد از فشار کاری و نبود ساختمان و ساختار مناسب تا کی می توانند خود و خانواده شان را فدای خدمات رسانی در این شرایط بحرانی کرونا کنند؟؟!

و آیا با توجه به شرایط سخت کرونایی چنین مشکلاتی شایسته این مردم است ؟!

براستی مسئولان کی چشم و گوششان را باز می کنند تا ببینند و بشنوند؟؟

 

حال با توجه به این شرایط سخت کرونایی کارمندان بانک که همانند کادر درمانی در خط مقدم اقتصادی به جهت رفاه حال مشتریانی که به این بانک مراجعه می کنند و بخاطر شلوغی بیش از حدش و ارج نهادن به زحمات پرسنل زحمتکش آن ،حل مشکلاتش کمک زیادی به کیفیت خدمات رسانی به مردم و تضمین سلامت آنها دارد.

در پایان هم کارکنان و هم مردم انتظار دارند مسئولان ،مسئولانه تر به این موضوع نگاه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.