حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
مراسم رحلت پیامبر اعظم ص و شهادت امام حسن مجتبی ع و امام رضا(ع)در سادات محمودی شهرستان دنا برگزار شد
17 اکتبر 2020 - 0:27
شناسه : 1289

حجت الاسلام برجسته پور با بیان اینکه استکبار جهانی از مقاومت ملت ایران به ستوه آمده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران داعیه دار واقعی و مدافع ارزش های انسانی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،در این مراسم که با تمام پروتکل های بهداشتی و توزیع ماسک و فاصله در فضای باز در روستای ” […]

ارسال توسط :
پ
پ



حجت الاسلام برجسته پور با بیان اینکه استکبار جهانی از مقاومت ملت ایران به ستوه آمده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران داعیه دار واقعی و مدافع ارزش های انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،در این مراسم که با تمام پروتکل های بهداشتی و توزیع ماسک و فاصله در فضای باز در روستای ” له سواره ” با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی برجسته پور و مداحی سید علی محمودی نیکو برگزارشد.

حجت الاسلام برجسته پور در این برنامه ضمن تسلیت ایام و تشریح سبک و سیره پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) گفت: طبق قرآن کریم پیامبر اکرم رحمتی برای دو جهان است و بر اساس آیه شریفه: لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ، اشتیاق پیامبر(ص) برای هدایت بشریت و سعادت انسان ها است. 

وی هتک حرمت مجله شارلی ابدو و حمایت رئیس جمهور فرانسه به اسم آزادی را خلاف ادیان و کتب الهی و بشریت عنوان کرد و گفت: فضائل رسول الله (ص) و سیره و زندگی آن حضرت باید به عنوان الگو و روش زندگی برای همه مسلمانان معرفی شود.

برجسته پور با اشاره به ساده زیستی پیامبر رحمت و مودت افزود: مسئولان ما باید ساده زیستی و خدمت صادقانه و با اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خواستار باز شدن رواق های امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه کریمه اهل بیت علیهم السلام برای هیئات مذهبی در ایام محرم با رعایت کردن دستور العمل های بهداشتی شدند.

این فعال فرهنگی طبق حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) توحید و ولایت را نجات بخش بشریت دانست و گفت: سبک زندگی ما و فرزندانمان باید مانند سیره و پیشوایان دینی باشد که خیر دنیا و آخرت همراهی با ولایت است.

وی افزود: با تمام تحریم های ظالمانه استکبار کنونی یعنی آمریکا، انقلاب اسلامی ایران داعیه دار واقعی و مدافع ارزش های انسانی است که با این وضع بوجود آمده معیشت و اقتصاد به فرموده مقام معظم رهبری علاج آن در داخل کشور خواهد بود و طبق وعده امیدوارانه معظم له ان شاءالله از این مسیر با موفقیت کامل و صلابت عبور خواهیم کرد.

در پایان این برنامه سید علی محمودی نیکو به مداحی و روضه خوانی پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.