حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
توصیه حاج آقا بزرگواری به مردم کهگیلویه بزرگ
08 دسامبر 2023 - 8:56
شناسه : 12087
واقعا اگر مردم در بین نامزدها کسی را دلسوزتر از من، پیگیرتر از من، متخصص‌تر و موثرتر از من سراغ دارند به او رأی دهند واقعا اگر مردم در بین نامزدها کسی را دلسوزتر از من، پیگیرتر از من، متخصص‌تر و موثرتر از من سراغ دارند به او رأی دهند
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : پایگاه خبری بلاد شاپور
پ
پ

پایگاه خبری بلادشاپور *
توصیه بزرگواری به مردم شهرستان کهگیلویه/

سید علی‌محمد بزرگواری در جمع مردم خواجه، صحبت‌های مهمی در مورد انگیزه حضورش، برنامه‌ها و دیدگاهش در انتخابات آتی ایراد کرد.

به گزارش بلادشاپور و به نقل از حوزه رسانه خادم صادق، سید علی‌محمد بزرگواری در جمع بزرگان طایفه خارجه در منطقه سادات اظهار کرد: دولت‌ها، مجلس‌ها، استانداران و وزیر و وکیل می‌آیند و می‌روند و آنچه مهم است اصل نظام و عملکرد ما در مقابل خداوند و مردم است.

نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ افزود: روزی گروه‌های مختلف نقشه تجزیه ایران را به هفت منطقه داشتند و اگر نبود یک رهبری واحد، اکنون سرنوشت ما از کشورهایی چون افغانستان بهتر نبود.

وی گفت: اکنون رهبری از ما مشارکت حداکثری در انتخابات را می‌خواهد که این نسخه مطمئنی برای حفظ نظام و مشروعیت آن است.

وی امنیت کشور را سرمایه ارزشمندی دانست و گفت: ناامنی اقتصادی بزرگترین دغدغه مردم است چرا که سرقت‌ها از طویله‌ها و احشام به شرکت‌ها و هلدینگ‌ها تغییر کرد و برخی با پرویی تمام روی سفره شهدا به اسم انقلاب مستضعفان و‌کپرنشین‌ها، به مردم و بیت‌المال خیانت می‌کنند و چپاول می‌کنند‌.

بزرگواری ۸۰ درصد مشکلات فعلی کشور را به مسایل داخلی مرتبط دانست و گفت: شاید ۲۰ درصد مشکلات ما به تحریم‌ها مربوط است؛ اگر مجلس ما به وظایفش عمل کند، شاهد خیلی از مشکلات نخواهیم بود.

بزرگواری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: واقعا اگر مردم در بین نامزدها کسی را دلسوزتر از من، پیگیرتر از من، متخصص‌تر و موثرتر از من سراغ دارند به او رأی دهند چرا که واقعا از ته دل می‌گویم اگر شرایط انتخاب فردی جوان‌تر و متخصص‌تر در کهگیلویه بزرگ فراهم بود، با وجود فشارهای مردمی ولی باز هم نامزد نمی‌شدم اما برخی‌ها بنا ندارند سرنوشت این مردم و قدرت را رها کنند، بنابراین مجبورم بمانم تا شرایط تغییر را فراهم و هموار کنم.

وی افزود: هشت سال در دوره نمایندگی و ۴۰ سال بعد از انقلاب شفاف و روراست با مردم زندگی کردم و نه جیبی دوختم و نه رانتی داشتم و برای همین سرم را بالا می‌گیرم و درد مردم را بدون ترس فریاد می‌زنم.

بزرگواری خطاب به هوادارانش و بخش ساکت مردم گفت: در تاریکی ننشینید و روشنایی را بپایید بلکه به پاخیزید  و به روند معیوب توسعه کهگیلویه پایان دهید و مسیر هشت ساله توسعه این دیار را از سر بگیریم چرا که کارهای ناتمام زیادی داریم.

بزرگواری در جمع بزرگان طایفه خاجه گفت: برخی‌ها برداشت غلطی می‌کنند و می‌گویند فلانی گفته من کارهای شخصی مردم را انجام نمی‌دهم، خیر من این را نمی‌گویم، اتفاقا در این دوره با شناخت و ارتباطات بیشتری که با وزارتخانه‌ها و هلدینگ‌ها دارم امورات مردم را بیشتر از قبل پیگیری می‌کنم اما حرف من این است که اولا کارهای عمومی و عام المنفعه اولویت من است چرا که با این کارها، مسایل شخصی مردم که عموما استخدام است خود به خود حل می‌شوند؛ حرف دوم من این است که کارهای شخصی اما قانونی مردم را باید پیگیری کرد نه مواد مخدر قاچاقچی را آزاد کنم، حقی را ناحق کنم یا قاتل را از پای دار پایین بیاورم و این دست کارها! این‌ کارها را من نمیکنم و کسی بخاطر این کارها به من رأی ندهد.

وی افزود: چرا این مسایل را بقیه نمایندگان سایر استان‌ها ندارند؟ چون آنقدر زیرساخت و کارخانه و آب و جاده دارند که دغدغه آنها استخدام و مسایل پیش پا افتاده نیست.

وی گفت: روزی به من می‌گفتند که به جای پیگیری جاده باغچه سادات، چارتا کار شخصی کنید بهتر است و رای بیشتری می‌آورید، اما من فکرم این است که وقتی جاده باشد، سرمایه‌گذار می‌آید، کار راه می‌اندازند و جوانان ما سر کار می‌روند و اکنون هم هر چند با نقطه مطلوب فاصله داریم اما همین الانم هر چند متر یک جوان یا حتی یک پیرزن در حاشیه این جاده دارند قهوه و چای می‌فروشند.

وی ادامه داد: وقتی آب باشد، اراضی ما تامین آب شوند، مثل بهبهان کسی اصلا بیکار نمی‌شود که بخواهد به نماینده مراجعه شخصی داشته باشد، بنابراین راه نجات ما در کارهای عام‌الننفعه و عمومی است که منطقه ما آباد شود قطعا همه سود می‌برند.

نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ گفت: حقیقتا کارهای خوبی را به ویژه در حوزه آب و مجوزها گرفتیم اما پیگیری نشدند نیمه تمام رها شدند که اگر مردم به من اعتماد کنند این کارهای خوب را در یک دوره دیگر به نتیجه می‌رسانم‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.