حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
امام حسین جوانان و فرزندان داد تا اسلام و گفتمان اهل بیت را حفظ کند و پیروز شود. و غزه اگر بخواهد پیروز شود راهش همین است
20 اکتبر 2023 - 13:54
شناسه : 11833
خطیب جمعه چرام؛ اعراب برای حفظ امنیت خود به‌دنبال عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی رفتند اما غافل از این‌که این رژیم توانایی حفاظت از خود را نیز در برابر نیروهای مقاومت ندارد و به‌قول رهبر انقلاب نباید این کشورها بر روی اسب بازنده شرط‌بندی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار خطیب جمعه چرام با بیان اینکه یک سوال گاهی می پرسند که آیا این همه کشته و حمله به بیمارستان ارزشش را داشت؟که این دفاع حماس از سرزمینشان صورت گیرد؟ گفت:اسراییل با گسترش شهرک سازی هر ساله محاصره غزه را تنگ تر می کرد و شرایط هر روز بر مردم فلسطین سخت تر می شد.با این دفاع حماس، از مرگ تدریجی مقاومت جلوگیری کرد.

 

خطیب جمعه چرام با بیان اینکه حماس گفت با این شرایط ما ده سال دیگه از بین می‌رویم بذار با عزت بایستیم افزود:معامله قرن نباید صورت گیرد.عادی شدن روابط باید جلوگیری کردعربستان داشت نزدیک می‌شد و روابط برقرار می کرد اگر اینطور می‌شد بقیه کشورهای کوچک عربی نیز روابط برقرار می کردند و صهیونیست ها قدس را از بین میبردند.

 

افشار اظهار داشت: اعراب برای حفظ امنیت خود به‌دنبال عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی رفتند اما غافل از این‌که این رژیم توانایی حفاظت از خود را نیز در برابر نیروهای مقاومت ندارد و به‌قول رهبر انقلاب نباید این کشورها بر روی اسب بازنده شرط‌بندی کنند.

وی افزود: اسراییل زاییدن را، در منطقه از بین برد برخیکشورهای دیگه هم نماینده اسرائیل شدندمثل کشور آذربایجان که تسلیحات گرفت که مقابل اسلام و تشییع بایستد اما متوجه موضوع شدند که ایران در کشورهای دیگه نماینده مقاومت دارد.

 

 

خطیب جمعه چرام تاکید داشت: خط و نشان برای دوستان اسرائیل بود

یعنی شما کشورهایی مثل ترکیه وآذربایجان و…اگر بخواهید جلو بیایید با سیلی سخت ایران قوی مواجه خواهید شد.

خطیب جمعه چرام گفت: سرمایه گذرارن اجتماعی اقتصادی و..را از آنجا دور کرد سرمایه گذار جای امن سرمایه گذاری می‌کند .اقتصاد صهیونیست ها در این چندین روز خسارت سنگینی متحمل شد.

 

 

افشار با تاکید براینکه کسانی که قصد داشتند از سایر نقاط دنیا آنجا بیایند و زندگی کنند دیگه حاضر نیستند گفت:زمین بازی را عوض کردند تا الان کشتار مظلومین بود در این چندین دهه چقدر مسلمان کشتند . فقط در یک مورد ، اردوگاه مظلومین فلسطینی در جنوب لبنان ) صبرا و شتیلا (در سال ۶۱شمسی چندین هزار نفر مسلمان فلسطینی به دست اسراییل و آریل شارون به شهادت رسیدند و برخی می گفتند تا ماهها بوی اجساد در آن منطقه آزار دهنده بود.الان نبرد ظالم و مظلوم است.

 

وی افزود: روحیه جبهه مقاومترا بالا بر.دعده ای میگفتند دیگه زورمون نمی‌رسد و مبارزه را رها کنیم اما مردم غزه متوجه شدند می‌توانند اسرائیل نابود کنند.

خطیب جمعه چرام بیان نمود: جلب توجه جهانی به مظلومیت فلسطین صورت گرفت الان وزارت خارجه کشورهای اسلامی جرات ندارند از فلسطین حمایت نکنندو حتی کشورهای آزاده حمایت کردند کلمبیا و روسیه و چین و …حمایت کردند مغرب ومصر و آرژانتین تخلیه سفارت اسراییل صورت گرفت.

 

 

خطیب جمعه چرام با اشاره به اینکه در برخی کشورها سفارت رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد گفت:عزای عمومی کشورها مثل ترکیه و عراق و..صورت گرفت. طالبان گفتند تلاویو به جنایتش ادامه دهد، واکنش غیرقابل تصوری خواهد دید.

 

وی افزود: در تیک‌تاک که یک برنامه ی چینی است، چالشی به راه افتاده که با آهنگ “سلام یا مهدی” تولید محتوا می‌کنند آن هم در حمایت از فلسطین و مردم غیر مسلمان در حمایت از فلسطین شرکت کردند.

افشار اظهار داشت: مردم بارسلونای اسپانیا در حمایت از نوار غزه در برابر حملات اسرائیل تجمع و شعارهایی برای توقف حملات اسرائیل سر دادند.در فرانسه با وجود همه سخت گیری ها تجمع دهها هزار نفری در حمایت از فلسطین شکل گرفت.در سایر کشورها نیز همینطور است.محور مقاومت قدرت بلا منازع دنیا و منطقه است۱۵۰۰ کشته و۳۰۰ اسیر صهیونیست از نشانی های این قدرت است.

 

خطیب جمعه چرام بیان نمود: ۱۰شکست اطلاعاتی اسراییل ،چندسال حماس دارد برنامه ریزی می کند اما سیا و موساد و سرویس های جاسوسی آنها متوجه نشدند در خواب بودند که رزمندگان مسلمان آنها را اسیر کردند.

 

حجت الاسلام افشار گفت: همه ما داغدار هستیم،قلبهایمان محزون است اما اگر جریان حق بخواهد غلبه کند باید مثل امام حسین ع از هستی خویش بگذرد و عقیله بنی هاشم حضرت زینب به اسارت رود.

 

وی افزود: امام حسین جوانان و فرزندان داد تا اسلام و گفتمان اهل بیت را حفظ کند و پیروز شود. و غزه اگر بخواهد پیروز شود راهش همین است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.