حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
مردی شفاف و از جنس صداقت و عام المنفعه وارد کارزار انتخاباتی اسفندماه ۱۴۰۲ شد
13 آگوست 2023 - 18:13
شناسه : 11413
مردی شفاف و از جنس صداقت و عام المنفعه وارد کارزار انتخاباتی اسفندماه ۱۴۰۲ شد حجت السلام بزرگواری، مردی شفاف و از جنس صداقت و عام المنفعه وارد کارزار انتخاباتی اسفندماه ۱۴۰۲ شد
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

مردی شفاف و از جنس صداقت و عام المنفعه وارد کارزار انتخاباتی اسفندماه ۱۴۰۲ شد

به گزارش پایگاه خبری بلاد شاپور به نقل از خبرگزاری فارس، تنور انتخابات در آخرین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهکیلویه و بویراحمد داغ‌تر از همیشه شد و علاوه بر افراد و چهره‌های جدید برخی نمایندگان ادوار مجلس و افراد شاخص سیاسی استان نیز ثبت نام کنند.

از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به میدان آمد.

حجت الاسلام بزرگواری ثبت نام خود را از جوار بارگاه حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس انجام داد و از همانجا در ویدیویی با مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اعم از شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده سخن گفت.

حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه از مولا علی بن موسی الرضا رخصت طلبیدم و وارد انتخابات شدم گفت: از همه ایلات و سلیقه‌های مختلف در شهرستان کهگیلویه بزرگ می‌خواهم که به مانند گذشته حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

وی گفت: امیدواریم هر آن کسی که صادقانه وارد شده و به فکر مسائل عام المنفعه مردم است مورد توجه قرار گیرد.

بزرگواری با تبریک روز خبرنگار در ادامه همچنین از همه رقبای انتخاباتی خود خواست تا انتقاد حوزه رسانه و خبرنگاران را تحمل کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.