حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1545 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
معاون عمرانی فرماندار چرام؛دولت با تمام محدودیت ها برای کاهش مشکلات معلولین و خانواده های نیازمند تلاش می کند اما مهارت آموزی به مددجویان مهمتر و موثرتر از کمک مالی است
06 اکتبر 2020 - 19:03
شناسه : 1060

معاون عمرانی فرماندار چرام گفت: دولت با تمام محدودیت ها برای کاهش مشکلات معلولین و خانواده های نیازمند تلاش می کند اما مهارت آموزی به مددجویان مهمتر و موثرتر از کمک مالی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،سرتیپ خادمی ظهر امروز در نشست مناسب سازی اماکن اداری معابر عمومی و مبلمان شهری که […]

ارسال توسط :
پ
پ



معاون عمرانی فرماندار چرام گفت: دولت با تمام محدودیت ها برای کاهش مشکلات معلولین و خانواده های نیازمند تلاش می کند اما مهارت آموزی به مددجویان مهمتر و موثرتر از کمک مالی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،سرتیپ خادمی ظهر امروز در نشست مناسب سازی اماکن اداری معابر عمومی و مبلمان شهری که به منظور رفاه حال معلولین،جانباران و سالمندان تشکیل شد،اظهار کرد: لازم است بهزیستی حمایت سازمان های مردم نهاد، خیران و همچنین ارتباط با بخش خصوصی را برای حمایت از نیازمندان داشته باشد چرا که یک ضرورت در شهرستان بوده و در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

معاون عمرانی فرماندار چرام، عنوان داشت: دولت با تمام محدودیت ها برای کاهش مشکلات معلولین و خانواده های نیازمند تلاش می کند اما مهارت آموزی به مددجویان مهمتر و موثرتر از کمک مالی است.

 

وی، افزود: باید برنامه ها و فعالیت های بیشتری جهت توانمندسازی مددجویان بهزیستی و رشد و بروز استعدادهای آنها داشته باشیم.

 

خادمی، مناسب سازی اماکن اداری،معابر عمومی و مبلمان شهری به منظور رفاه حال معلولین جانباران و سالمندان را ضروری و لازم دانست و گفت: شیوه برخورد با یک معلول جسمی و حرکتی یا نابینا باید مناسب سازی شود که این خود نیاز به فرهنگ سازی دارد و ایجاد یک نگرش مثبت در جامعه در خصوص معلولان لازم است انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.